MarComm Digital Stiri

Workshop aplicat Formula4 de strategie de marketing online

14 iun. 2019 2 min

Workshop aplicat Formula4 de strategie de marketing online

Reading Time: 2 minute

La finalul lunii iunie, pe 27, 28 și 29 iunie, Formula4 organizează pentru prima dată un workshop de strategie de digital marketing adresat specialiștilor de marketing și digital și antreprenorilor.

Acest workshop acoperă, pas cu pas, etapele necesare pentru dezvoltarea unei strategii de marketing online corecte care să susțină creșterea eficientă a brandurilor și companiilor, luând totodată în considerare bugetele și resursele disponibile.

Participanții vor avea ocazia să își construiască propria strategie de digital marketing alături de trainerul Ciprian Susanu și de membrii echipei sale. Astfel, fiecare cursant va lucra la planul de promovare pentru brandul sau business-ul gestionat, acoperind Social Media, Facebook Ads și Google Ads, precum și instrumentele utile din fiecare platformă.

Pe scurt, cele trei zile vor acoperi:

Ziua 1: dezvoltarea strategiei de conținut pentru Social Media și website în funcție de obiective, audiență și tipologie de business;

Ziua 2: dezvoltarea strategiei de Facebook Ads și Google Ads pentru a facilita atingerea obiectivelor de business și promovarea către audiența potrivită;

Ziua 3: utilizarea instrumentelor disponibile în platformă și elaborarea strategiei integrate de marketing online pentru fiecare business din sală.

Participanții vor avea ocazia să:

  • Parcurgă un curs complet, structurat într-un mod pragmatic și validat și să-și dezvolte competențele în marketing online într-un mod aplicat;
  • Dezvolte un framework complet pe care să îl poată aplica cu rapiditate în echipele acestora;
  • Dobândească o înțelegere de ansamblu asupra activităților de marketing online pentru a-și putea coordona echipa sau furnizorii într-un mod eficient în direcția obiectivelor de business;
  • Descopere instrumente și funcționalități de marketing online care se aplică într-un mod sustenabil la nivel de business;
  • Învețe cum să utilizeze platformele de Social Media, Facebook Ads și Google Ads și să distribuie bugetul media într-un mod eficient pentru a-și atinge obiectivele;
  • Dobândească insight-uri cu privire la comportamentul online al audiențelor vizate;
  • Înțeleagă care sunt acțiunile de marketing online ineficiente care generază pierdere pentru business-urile sau brand-urile gestionate;
  • Primească soluții concrete cu aplicabilitate reală și informații de actualitate cu privire la cele mai noi funcționalități relevante pentru domeniul de business al fiecăruia;
  • Descopere cum să evalueze într-un mod fezabul ROI-ul în marketing online și cum pot eficientiza bugetele investite;

Fiecare cursant va avea ocazia să exploreze noi insight-uri și idei din interacțiunea cu trainer-ul Ciprian Susanu, cu specialiștii Formula4 și cu ceilalți participanți din sală. În același timp, participanții vor pleca acasă cu un plan de acțiune complet validat pe care să îl poată implementa încă de a doua zi. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: