Analize

Zece ani de nota 10!5 min

21/11/2011 4 min read

author:

Zece ani de nota 10!5 min

Reading Time: 4 minute

Relevanta, creativitatea si performanta in afaceri s-au aflat in centrul celor cinci zile de conferinte si workshop-uri de top ale celei de-a zecea editii a evenimentului Zilele Biz, care a oferit networking pentru antreprenori, manageri, vedete si personalitati ale mediului de afaceri.

 

Au fost 10 ani, 50 de zile pline cu evenimente si premiere, 100.000 de participanti si peste 2.000 de speakeri. Pe scurt acesta este recordul detinut de “Zilele Biz”, primul dar si cel mai relevant eveniment de business din tara. A zecea editie, desfasurata intre 7 si 11 noiembrie la Howard Johnson Grand Plaza Hotel din Bucuresti, a pus la aceeasi masa oamenii care au visat, au indraznit si au reusit in mediul de business si in cariera in ultimul deceniu. Antreprenorii deceniului si top managerii care au schimbat fata businessului romanesc au impartasit din propria viziune asupra succesului de durata, inpreuna cu personalitati din lumea sportului sau a muzicii, precum Ivan Patzaichin, multiplu campion olimpic, Smiley sau Tudor Chirila. Class Living a fost partenerul strategic al acestei editii pline de interactivitate, networking, educatie corporate, valoare, putere si creativitate.

 

ANTREPRENORIAT

Prima zi a evenimentului, dedicate antreprenoriatului, a debutat in forta. Sesiune de deschidere a adus pe aceeasi scena cei mai puternici antreprenori din ultimul deceniu. Printre acestia, Marius Ghenea – Presedinte la FiT Distribution, Camelia Sucu – Fondator Class Living, Mihaela Nicola – CEO The Group, Mihail Marcu – Presedintele Consiliului de Administratie al Medlife – si Radu Georgescu – CEO si Presedinte al GECAD si-au impartasit viziunea asupra succesului de durata in Marta Usurelu, Camelia Sucu, Radu Georgescu, mediul de business. Cum cea mai buna investitie, mai ales in perioade dificile, este in propria educatie, ziua a fost completata de o sesiune de training despre gandirea “out of the box” sustinuta de Irina Stefanescu, Managing Partner la Flux Training & Consultancy, precum si de sesiunea speciala “Toolkit de antreprenor”. Aici, Cornel Marian – Managing Director la Oresa, Peter Barta – Director Executiv la Fundatia Post- Privatizare, Tiberiu Moisa – Director Executiv Corporativi si IMM la Banca Transilvania, Iulian Padurariu – consultant de marketing la The Marks, Camelia Buda – Director General la Euroexpo si Vlad Stan – fondator al Vlad Stan & Partners – au aratat ca antreprenoriatul inseamna sa gandesti altfel despre asteptarile pietei, ale investitorilor si mai ales ale partenerilor.

 

INOVATIE

In prima jumatate a zilei dedicate inovatiei au fost prezentati oamenii din spatele proceselor de inovare din companii, care s-au remarcat in ultimul deceniu prin creativitate, precum si cele mai importante inovatii din ultimii 30 de ani, care au contribuit radical la schimbarea lumii. In cea de-a doua jumatate a zilei participantii au avut oportunitatea sa calatoreasca in viitor prin intermediul unei sesiuni speciale sustinute de Nick Sohnemann, Innovation Advisor la TrendONE din Hamburg, care a prezentat o zi obisnuita din viata oamenilor din anul 2021 pornind de la tehnologii de ultima ora disponibile in zilele noastre.

 

MANAGEMENT

Cum criza economica a transformat radical mediul dura mediului de afaceri, managementul companiilor trebuie sa fie pregatit pentru lupta cu un potential nou val al recesiunii, cauzat de criza datoriilor suverane. Ziua de management din cadrul evenimentului Zilele Biz a insemnat un nou aliat pentru participanti. De aici au invatat reteta succesului in leadership global si noile modele de management inovativ. “Tipping Point: Leading Change and Innovation”, sesiune speciala sustinuta de Viorel Panaite, Managing Partner la Human Invest, a ajutat participantii sa descopere cum sa tina cont de factorii esentiali intr-un process de transformare si inovatie organizationala.

 

Programul este inspirat din lumea medicala, din modelul de raspandire a unei epidemii intr-o comunitate, iar mecanismul poate fi utilizat in orice organizatie preocupata sa evolueze si sa isi imbunatateasca permanent procesele de business. Ce urmeaza cel mai bine dupa un workshop? Ei bine, un alt workshop. De aceasta data, sesiunea speciala a fost sustinuta de Adrian Stanciu, Partener la Wanted Transformation Consultancy si Senior Lecturer la Maastricht School of Management, partener academic al evenimentului. Din prezentarea trainerului participantii au inteles mecanismele psihologice prin care oamenii se opun schimbarii, ce este cert intr-o lume incerta si, mai ales, care este noua paradigma a conducerii si felul in care managerii pot simplifica complexitatea proceselor de management.

 

CSR

Cum ultimii ani au marcat o schimbare totala a mediului economic, social si politic din intreaga lume, dezvoltarea durabila a fost sistata de cele mai multe companii, pentru ca miscarile economice au fost mult mai importante. Astfel, in cea de-a patra zi, dedicate CSR-ului, s-a discutat despre periclitarea planurilor de dezvoltare durabila, care necesita foarte multi bani, dar care asigura binele general al viitorului omenirii. Prin intermediul vorbitorilor, participant ii au inteles ca exista sustinut activitatea de dezvoltare durabila in actualul climat, fara a-si periclita obiectivele strategice de business. Ziua a fost incununata cu o sesiune speciala care s-a concentrat pe aspectele legate de transparenta, integritate si valori din domeniul CSR cu cei mai importanti influenceri din social media, care au desfasurat activitati de responsabilitate sociala.

 

MEDIA & MARKETING

Ultima zi a celui mai important eveniment de afaceri din tara a fost si cea mai asteptata. Motivul? Cele mai rasunatoare nume din publicitate, media, marketing si branding au urcat pe aceeasi scena in ultima zi a Zilelor Biz. Au fost prezentate noile reguli de leadership in comunicare de catre Bogdan Naumovici – Creative Director la 23 Communication Ideas, Gabriela Lungu – Managing Partner la The Practice, Vlad Petreanu –blogger, Sorin Psatta – Integrated Communication Director la BBDO Romania, Hortensia Nastase – Managing Partner la GolinHarris Bucharest – si Cristina Mihaila – PR & Communication Manager la RBS Bank. Panelul a fost urmat de “Me, made in Romania”, o sesiune speciala prezentata in exclusivitate de Aneta Bogdan, Fondator si Managing Partner la Brandient, care a vorbit in premiera despre brandingul personal. Printre speakerii prezenti la eveniment s-au mai numarat Adrian Botan – Creative Partner la McCann Erickson, Liviu David – Director de creatie la Next Advertising, Paul Renaud – Head Coach la Renaud Investments, Marius Tudosiei – fondator Bacania Veche, Steven van Groningen – CEO Raiffeisen Bank, Amalia Sterescu – VP Oracle, Madalina Uceanu – Career Advisor, Liviu Sfrija – Presedinte la Henkel. Evenimentul a fost sustinut de Intact Media Group.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE