Optical Network, creștere cu 22% a afacerilor

Optical Network, liderul pieței de optică medicală din România si totodată operatorul rețelelor de magazine OPTIblu si KLARMANN, a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu 22% în 2016 față de anul precedent.

La evoluția în creștere a cifrei de afaceri au contribuit semnificativ toate diviziile companiei, atât retailul clasic, cât și distribuția si retailul online, anunță compania, într-un comunicat de presă.

“Am încheiat anul 2016 cu vânzari de 47 milioane lei si 250 de angajați. Toate diviziile de business pe care activăm au înregistrat creșteri importante, urmare a investițiilor in suma de peste 5 milioane lei  derulate in anul care tocmai s-a incheiat”, arată reprezentanții Optical Network.

“Pentru 2017 prognozăm continuarea creșterii accelerate a afacerilor companiei. De la începutul acestui an, Optical Network a devenit partenerul Johnson & Johnson Vision Care în ceea ce privește activitățile de vânzări, marketing si distribuție în România a lentilelor de contact marca ACUVUE, adăugând astfel o componentă importantă si complementară la parteneriatele aflate deja in derulare”, a precizat Raluca Cîmpianu, director executiv Optical Network.

Optical Network operează in prezent 38 de magazine din care 32 de magazine in rețeaua OPTIblu, și 6 magazine in rețeaua KLARMANN, 11 magazine fiind locații nou deschise in anul 2016.

 “Investitiile în dezvoltarea retailului tradițional vor continua pentru ambele rețele de magazine, atât Optiblu cât și Klarmann.  De asemenea, ne bazăm pe investițiile într-o platformă logistică complet nouă precum și în modernizarea celei IT si de comunicații pentru a susține cresterea activitatilor de distributie si comert online. Nu in ultimul rand, am bugetat pentru acest an creșteri cuprinse între 30% si 50% în investițiile cu training-ul personalului, precum și în marketing și acțiuni de promovare”, a precizat Raluca Cîmpianu, director executiv Optical Network.