Andreea Toloaca, Marketing Manager, Orkla Foods Romania

_Andreea1Andreea Toloaca, Marketing Manager, Orkla Foods Romania

Varsta: 37 de ani

Experienta in marketing si advertising: 15 ani

Andreea Toloaca lucreaza la Orkla Foods Romania din 2006, iar director de marketing este din 2008. Brandurile pe care le administreaza in prezent sunt Ardealul, Tomi, Unirea, Bunatati de la Bunica, Linco, Wiesana, LaMinut Printre campaniile de marketing pe care le-a coordonat se numara relansarea brandului de pate Ardealul (“Fainosagul”), campaniile pentru margarina Unirea – “Pentru fericirea facuta acasa”, Linco – “Cum sa nu-ti placa”, LaMinut – “cel mai bun mustar de mici de la noi”, iar pe parcursul carierei s-a ocupat si de campaniile Maggi  – “Urmeaza-ti inima si castiga” (2004-2005), Nescafe – “Wake up, man!”. A absolvit Facultatea de stiinte economice, cu specializare in Management si a urmat diverse cursuri ExecEdu, de specialitate in cadrul grupului Orkla.