BizMarketingExchange Etapele proiectului

Etapele Biz Marketing Xchange 2015

17 apr. 2015 2 min

Etapele Biz Marketing Xchange 2015

Reading Time: 2 minute

Primii directori de marketing care participa la Biz Marketing Xchange 2015 au fost alesi si invitati de echipa Biz sa-si schimbe compania pentr o zi.

In urma unei trageri la sorti, in cursul saptamanii 27 aprilie – 1 mai se vor stabili schimburile de companii dintre cei zece directori de marketing.

Cei zece participanti sunt: 

Georgia Baltag, Marketing Manager, MasterCard Romania

Mihai Barsan, Vicepresedinte Marketing, Ursus Breweries

Calin Clej, Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise, PepsiCo

Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC, Pizza Hut Delivery, Paul

Tudor Galos, Consumer Marketing Executive Devices Category Lead, Microsoft Romania

Ionut Gheorghe, Director de Marketing, Dacia si Renault

Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing Avon Cosmetics Romania si Moldova

Adrian Nicolaescu, Marketing Director, Mega Image

Anca Nuta, Head of Identity & Communication, UniCredit Tiriac Bank

Andreea Toloaca, Marketing Director, Orkla Foods Romania

Fiecare profesionist implicat va primi o serie de recomandari de subiecte pentru discutiile care vor avea loc in cadrul noii companii si trei  recomandari de proiecte dintre care va putea alege si creiona unul pentru a evidentia cat mai elocvent experienta si schimbul de experienta  pe care l-au acumulat in cadrul BMX.

Fiecare intalnire in parte si schimbul mult asteptat  va fi pastrat in atentia publicului prin relatari si imagini pe  siteul revistei si pe canalele social media ale revistei Biz.

Experienta, ideile si povestile celor 10 de marketing, aparute in urma articiparii la acest proiect, vor fi  dezvaluite pe larg in editia speciala a revistei din 1 iunie.

Biz Marketing Xchange este un experiment inovator in comunitatea de business din Romania  realizat de Biz in parteneriat cu Telekom Romania, dupa o idee GMP Advertising. Misiunea Telekom de a inova si de a sustine companiile din Romania se concretizeaza prin acest proiect si reprezinta primul pas pentru crearea unei comunitati solide a oamenilor de marketing din Romania care, astfel, vor putea sa isi impartaseasca experientele profesionale.

Foto: © Kgtoh | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: