Angst preia pachetul majoritar al Salsi

Grupul Angst anunţă ca a finalizat preluarea pachetul majoritar de acţiuni al fabricii de produse crud-uscate Salsi din Sinaia, deţinând astfel 88% din acţiunile companiei.

În prezent Salsi deţine aproximativ 15% din cota de piaţa valorică a Salamului de Sibiu.

Odată cu această preluare, acţionarul majoritar a hotărât consolidarea echipei manageriale de la Salsi prin numirea d-nei Carmen Gavrilescu în funcția de director executiv, poziţie din care va conduce planurile de dezvoltare ale fabricii încărcate de istorie de la Sinaia, alături de o echipă de profesionişti. “Pasiunea cu care şi-a construit întreaga experienţă a carierei o defineşte ca profesionist, iar spiritul de echipă şi rezultatele obţinute alături de oamenii cu care a lucrat completează firesc parcursul profesional, construit de-a lungul celor peste 20 de ani de experienţă în industria cărnii, domeniu în care s-a format. Având la bază pregatirea în medicină veterinară, a trecut de-a lungul timpului prin toate departamentele de producţie, pentru a-și consolida apoi cariera în marketing”, arată Angst, într-un comunicat de presă.

„Salsi Sinaia este cea mai veche fabrică de Salam de Sibiu din Romania, având o tradiţie de peste 100 de ani. Consumatorii români recunosc şi apreciază autenticitatea produsului nostru vedetă – Salamul de Sibiu IGP”, a declarat Sorin Minea, preşedintele Angst RO.

Grupul de firme Angst cuprinde trei unitaţi productive: Angst Ro SRL (fabrica de produse fiert-afumate), Angst Bistro SRL (gastronomie şi ready-meal-uri sub brandul „Merinde Urbane”, deschisă în 2017) şi Salsi SA -Sinaia (produse crud-uscate) în care îşi desfăşoară activitatea aproximativ 575 de angajaţi.

În acest context, Grupul Angst a iniţiat un amplu program de rebranding prin remodelarea întregii game de produse din punct de vedere vizual, dar şi din punct de vedere al sortimentelor. Arhitectura de brand şi designul de ambalaj au fost structurate în trei directii: populară, tradiţională şi premium, fiecare dintre acestea targetând nevoile şi aşteptările consumatorilor.

„Pentru că suntem atenţi la nevoile consumatorilor români, am pregătit o nouă imagine pentru produsele noastre, unice din punct de vedere gust şi calitate. Obiectivul acestui rebranding este consolidarea poziţiei de lider al calităţii, precum şi tezaurizarea tradiţiilor autentice, româneşti”, declară Sorin Minea. 

Sloganul „Angst. Artizan al cărnii” concentrează ADN-ul brandului, validând încă o dată măiestria şi meşteşugul deprinse de-a lungul timpului de generaţiile din cele trei fabrici care au muncit şi au transmis mai departe taina lucrului bine făcut, consolidând poziția brandului Angst ca lider în calitate, arată compania, în comunicat.

Cel mai tânar brand dezvoltat de Angst este „Merinde Urbane” care se adresează în special consumatorilor din mediul urban, cu un stil de viaţă dinamic, care au puţin timp pentru prepararea unei mese şi sunt în cautarea unor soluţii simple, cu gust „ca la mama acasă”, dar care în egală masură ţin cont de o alimentatie sănătoasă, variată şi garantat savuroasă. Versatilitatea gamei este un element definitoriu, consumatorul regăsind în aceasta produse clasice, realizate după reţete tradiţionale româneşti, dar şi reţete noi, moderne, cu tonuri exotice, pentru gusturi sofisiticate.

Compania Angst este deţinută integral de familia Minea.