Analize Marketing

Care sunt cele mai sanatoase branduri de alimente?

4 feb. 2015 2 min

Care sunt cele mai sanatoase branduri de alimente?

Reading Time: 2 minute

Cand vine vorba de alimentatia copiilor, parintii cumpara emotional, conteaza ca brandul sa fie sanatos si dorit de copii, in vreme ce specialistii recomanda rational. Pentru acestia din urma conteaza caracteristicile produsului: provenienta si calitatea ingredientelor folosite, dar si modul de prelucrare. Aceasta este principala concluzie a studiului Top Food Brands, comandat de Itsy Bitsy si realizat de compania de cercetare Open-I Research.

Foto: Dreamstime

Din punctul de vedere al expertilor, cel mai sanatos si de incredere brand de pe piata este Sanovita, urmat de Napolact si Covalact, percepute drept sanatoase, din ingrediente naturale, fara aditivi, marci de incredere.

In topul preferintelor parintilor, primele trei marci sunt Danone, Nestle si Napolact.

Topul expertilor a fost realizat pe un panel de 34 de specialisti, iar topul parintilor a fost realizat pe un esantion de 400 de persoane, reprezentativ pentru parintii din mediul urban

Specialistii intervievati in studiu sunt medici, medici, nutritionisti, educatori, specialisti in parenting.

O alta concluzie importanta a studiului este ca, daca acum cativa ani acestea erau opiniile unui segment mai educat si mai informat, preocuparea pentru sanatatea alimentatiei devine o tendinta din ce in ce mai populara, care deja are un impact asupra brandurilor.

top branduri sanatoase

“Perceptia de produs sanatos si marca de incredere reprezinta conditii de baza ca un produs sa treaca proba atat in fata parintilor, cat si a specialistilor. Totusi, tensiunea cea mai mare a unui parinte modern vine din nevoia de a multumi copilul, de a-i cumpara ce-i place, si dorinta de a urma sfatul expertilor, adica a oferi copilului ceva sanatos, benefic pe termen lung. Intrucat avem de-a face cu un consumator din ce in ce mai atent si cu acces aproape nelimitat la informatii, brandurile care vor reusi sa rezolve aceasta dilema, adaptandu-se nevoilor si fiind transarente, vor avea mult de castigat.”, a spus Adina Nica, managing director Open-I Research.

Brandul Itsy Bitsy include singurul post de radio din Romania pentru parinti si copii, www.itsybitsy.ro, ateliere pentru parintit si copii si evenimente pentru timpul liber in familie. Itsy Bitsy FM emite in prezent in Bucuresti si in peste jumatate din teritoriul Romaniei.

Directorul general al radioului Itsy Bitsy este Nadia Tataru.

Open-I Research este o companie de cercetare de piata pentru strategie si planificare de piata, fondata de Adina Nica.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: