eMAG își pregătește viitoarea generație de lideri

25 de tineri angajați ai eMAG au făcut parte, anul acesta, dintr-un program intensiv de dezvoltare, intitulat Future 25, la finalul căruia au beneficiat și de o excursie la San Francisco, ocazie cu care au vizitat companii din Silicon Valley.

Cei 25 de tineri au fost selectați după ce au parcurs etapele unui proces amplu, care s-a desfășurat timp de aproape 2 luni, iar principalele calități pe care mentorii lor au vrut să le scoată în evidență au fost gândirea strategică, inovația și dorința lor de a deveni buni lideri.

”Tinerii de acum își doresc totul, iar marele lor atu este că sunt curioși să afle cât mai multe despre subiectele de interes pentru ei. Expunerea la informație și tehnologie este în avantajul lor și credem că posibilitatea de a ajunge în San Francisco, acolo unde se inovează acum atât de mult, i-a făcut să-și dorească și mai mult să parcurgă cu succes fiecare etapă pe care a presupus-o Future 25”, a declarat Delia Sofonea, People Director, eMAG.

”Am încredere că tinerii care au absolvit programul de talente dezvoltat de noi au mari șanse să conducă pe viitor compania. Au idei, au viziune, au curaj și putere de muncă. Au toate șansele să creeze propriile proiecte care vor influența business-ul nostru și, de ce nu, chiar întregul e-commerce”, a declarat Iulian Stanciu, CEO, eMAG.

Future 25 a apărut după ce eMAG a identificat nevoia de a avea acces permanent la un grup de oameni cu potențial, pregătiți în orice moment să preia frâiele unor roluri de conducere. Numărul celor care au participat nu a fost ales întâmplător, ci au fost luate în considerare dimensiunea companiei și specificul departamentelor din cadrul ei, astfel încât programul să fie relevant și bazat pe nevoile actuale.

În proiect s-au putut înscrie tineri aflați la început de carieră, cu vârsta medie de 25 de ani și cu o experiență cuprinsă între 0 și 5 ani în eMAG.

În prima etapă de selecție din program s-au înscris 121 de angajați eMAG din România, Bulgaria, Ungaria și Polonia. Cu toții au răspuns la întrebări prin care le-au fost testate motivația, gândirea analitică, abilitățile de planificare și creativitatea

Selecția candidaților a început pe 21 iulie 2016 și s-a încheiat pe 6 septembrie 2016.

A doua etapă s-a desfășurat online și a testat nivelul de cunoaștere a limbii engleze și gândirea critică (inductive reasoning). Apoi, tinerii au dat un test de personalitate, au susținut o prezentare individuală legată de business-ul eMAG și au făcut un exercițiu de grup, care a scos la iveală abilitățile de lucru în echipă. Odată încheiată selecția, programul a fost construit împreună cu cei 25 de participanți și adaptat la cerințele lor. Pe parcursul programului, participanții au fost îndrumați și de 14 mentori, manageri cu experiență din eMAG. Timp de trei zile, tinerii au participat la un bootcamp în care s-au întâlnit cu antreprenori și personalități de succes din diferite domenii. De asemenea, în fiecare lună au fost implicați în inițiative de învățare, construite special pentru ei, întâlniri cu oameni cu experiență în diferite domenii, training-uri și workshop-uri de finance for non-finance, presentation skills, business development și altele.

Punctul culminant al programului a fost excursia la San Francisco, ca formă de recompensare pentru participarea în Future 25 și ca răsplată în urma etapei Arena, când participanții au prezentat în fața board-ului eMAG proiecte concentrate pe zone cheie din companie. În San Francisco, vizitele la companii precum Facebook, Google sau Naspers Ventures i-au ajutat pe participanți să înțeleagă mai bine cultura acestor companii, modul în care iau decizii de business pornind de la date și cum văd viitorul, mai ales din perspectiva tehnologiei.

Pe pagina cariere.emag.ro sunt postate constant opțiunile de carieră disponibile în eMAG. Cei interesați pot alege intrând aici sau pot trimite CV-ul la adresa: recruitment@emag.ro.