Allianz, profit operaţional de 2,5 miliarde de euro

Allianz, profit operaţional de 2,5 miliarde de euro

Allianz raportează la finele trimestrului trei 2017 un profit operaţional de 2,5 miliarde de euro – în target pentru rezultatele previzionate pentru acest an. „Rezultatele acestui trimestru au fost pozitive, în ciuda numeroaselor evenimente naturale  violente care au afectat segmentul Asigurărilor Generale. De asemenea, ne-am bucurat să vedem modul în care specialiştii noştri au fost în măsură să ofere suport

Noua normalitate  în asigurări

Noua normalitate în asigurări

Primul an al mandatului lui Virgil Șoncutean ca CEO al Allianz-Țiriac a început cu o perioadă de ascultare a oamenilor din companie, dar și a clienților, deși a fost o perioadă agitată pe piața locală a asigurărilor. Primul an la conducerea Allianz-Țiriac a coincis cu cel mai agitat an al industriei locale a asigurărilor. Care au fost cele mai importante

Marilena Bârliga va coordona Divizia Market Management şi Comunicare Allianz-Ţiriac

Marilena Bârliga va coordona Divizia Market Management şi Comunicare Allianz-Ţiriac

Marilena Bârliga este noul Director al Diviziei Market Management şi Comunicare Allianz-Ţiriac. Aceasta îl înlocuieşte pe Marius Onofrei care a coordonat Divizia până în luna iunie a.c, când a decis să-şi continue dezvoltarea profesională în afara companiei. “Sunt de ceva timp în căutarea unei noi provocări. Am găsit-o la Allianz-Ţiriac: un nou brand, oameni noi, o piaţă cu caracteristici substanţial

Allianz-Ţiriac, creștere de aproape 8% în T2

Allianz-Ţiriac, creștere de aproape 8% în T2

Allianz-Ţiriac a înregistrat, la 30 iunie 2017, un volum al veniturilor din prime brute subscrise la nivel agregat (asigurări generale şi asigurări de viaţă & sănătate) în creştere cu aproape 8%, faţă de valoarea veniturilor înregistrate la finele celui de-al doilea trimestru al anului 2016. Profitul operaţional consolidat din activitatea de asigurări a crescut în primele 6 luni ale anului

Piața RCA sub presiune

Piața RCA sub presiune

Allianz-Ţiriac atrage atenţia asupra necesităţii imperative de a ieşi din perioada de plafonare, arătând, prin intermediul datelor oficiale, faptul că plafonarea tarifelor RCA nu a reprezentat soluţia care să rezolve problemele reale, de fond, care ţin, în primul rând, de lipsa responsabilizării şoferilor, de siguranţa în trafic, de lipsa unei capitalizări corecte a segmentului de asigurări RCA, de lipsa de

Asigurat sau abonat?

Asigurat sau abonat?

Ce alegi între abonamentele medicale și asigurările de sănătate? Vestea bună este că produsele care îți sunt oferite sunt tot mai flexibile. Dar care este cea mai bună variantă? Și cum schimbă situația variabile precum vârsta, nevoile și bugetul tău? Vrei servicii tot mai bune pentru sănătatea ta. Dar cum le poți obține? Și ce soluție să alegi: asigurare privată

Cine are grijă de sănătatea ta?

Cine are grijă de sănătatea ta?

Dacă ai mașină, o asiguri. Casa e și ea asigurată. Dar sănătatea? Sigur, ai grijă de ea cât poți, dar de ce ești descoperit într-o zonă plină de neprevăzut? Descoperă beneficiile și avantajele pe care le aduce o asigurare privată de sănătate, dar și cum să alegi soluția potrivită pentru tine. Peste 90% dintre români sunt asiguraţi doar în sistemul

Allianz-Ţiriac, avans de 16% a primelor brute subscrise

Allianz-Ţiriac, avans de 16% a primelor brute subscrise

Allianz-Ţiriac a înregistrat, la finele anului 2016, un volum al veniturilor din prime la nivel agregat (asigurări generale şi asigurări de viaţă & sănătate) de peste 1,2 miliarde lei, în creştere cu circa 16% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Conform datelor publicate de către Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF), Allianz-Ţiriac deţine o cotă de piaţă de 13,08% şi

Loc pentru o creștere sănătoasă

Loc pentru o creștere sănătoasă

Problemele din sistemul sanitar de stat i-au făcut pe români să înțeleagă că nu pot aștepta ca altcineva să aibă grijă de sănătatea lor. Afectată de problemele de pe segmentul asigurărilor obligatorii de răspundere civilă auto (RCA), piața asigurărilor se orientează spre segmente mai profitabile, iar asigurările de sănătate sunt o oportunitate de creștere. Piața de asigurări private de sănătate

Când încrederea nu mai este asigurată

Când încrederea nu mai este asigurată

Într-un business al încrederii, industria locală a asigurărilor se confruntă cu o criză gravă de imagine. Dacă este întrebată despre problemele pieței locale a asigurărilor, Florentina Almăjanu este nevoită să vorbească destul de des despre faliment și neîncredere, într-o industrie în care reputația e esențială. De altfel, directorul general al Uniunii Naționale a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România