Ghidul Biz PR România

Ghidul Biz PR România

În al patrulea an consecutiv de când analizează industria românească de PR, Biz a inițiat un nou proiect editorial în paginile căruia se regăsesc prezentate principalele agenții de PR, un instrument util deopotrivă jucătorilor din piață, cât și companiilor care vor să aibă la îndemână un ghid al industriei. Ghidul, ce urmează să fie de acum înainte editat anual, cuprinde

Comunicatorii la raport

Comunicatorii la raport

O industrie deopotrivă iubită și urâtă, care pare unită, din exterior, și care a evoluat în cei aproape 24 de ani de existență către profesionalizare și maturizare, PR-ul în România a ajuns astăzi un domeniu consolidat, care este indispensabil oricărui business. Cu toate acestea, ca orice industrie în dezvoltare, au apărut diverse probleme care afectează orice segment în plină consolidare:

TOP PR România 2016

TOP PR România 2016

Indicatorii de business nu sunt un numitor comun suficient pentru a măsura performanța agențiilor de comunicare din România. Pornind de la această premisă, am dezvoltat un mecanism complex care, an de an, pune în balans rezultatele financiare și cele de imagine.  Pentru al patrulea an consecutiv, am luat în calcul indicatorii care măsoară performanțele de business ale agențiilor de PR

Top PR România se lansează la PR & WEB 2016

Top PR România se lansează la PR & WEB 2016

Ajunsă la cea de-a șasea ediție, PR & WEB 2016, conferința Biz dedicată industriei de PR și comunicare, va avea loc pe 26 octombrie la Hotel Intercontinental din București și va găzdui în exclusivitate lansarea studiului realizat în parteneriat cu Unlock Market Research.   Studiul reprezintă o radiografie a industriei de PR din România ce ia în calcul atât indicatori

Grayling, Agentia Est-Europeana de PR si Consultanta a Anului la EMEA SABRE

Grayling, Agentia Est-Europeana de PR si Consultanta a Anului la EMEA SABRE

Grayling a primit premiul Agentia Est-Europeana de PR si Consultanta a Anului la Gala Premiilor EMEA SABRE din Berlin. Juriul a subliniat contributia agentiei la dezvoltarea pietei de PR din Europa Centrala si de Est (CEE) si forta retelei in regiune (10 birouri cu 170 de consultanti angajati), care permite agentiei sa se ocupe de “unele dintre cele mai importante

Divizie noua la GMP PR

Divizie noua la GMP PR

GMP PR a lansat departamentul de brand journalism. Noua divizie va crea continut editorial pentru clientii agentiei si va imbina strategia comunicarii unui brand cu storytelling-ul jurnalistic. Departamentul nou creat va fi condus de Alexandra Olivotto (foto), care are peste 10 ani de experienta in presa si doi in marketing si PR. Alexandra a lucrat in principal in presa cotidiana

Pasiune si rigoare in banking

Pasiune si rigoare in banking

Raspunde de anul trecut de comunicarea externa pe tot grupul Erste, motiv pentru care invatarea limbii germane a fost o prioritate pentru Carmen Staicu, care se afla de cinci ani la Viena. M-am vazut cu Carmen Staicu dimineata devreme. Avea inca o intalnire stabilita la ora 10 si mi-a spus zambind plina de energie ca se trezeste inca la ora

Un nou capitol in PR

Un nou capitol in PR

De mai bine de cinci ani, doi antreprenori in domeniul comunicarii cu experienta la nivel regional au lansat o retea care isi propune sa devina un punct de referinta pentru companiile care se extind spre est, cat si pentru cele est-europene care vizeaza pietele vestice.   Pe Boris Beker si Severin Heinisch i-am intalnit in sediul central din Viena al

Cinci tendinte in PR pentru 2016

Cinci tendinte in PR pentru 2016

Inceput de an, definit tendinte. Pentru relatiile publice, o provocare. Cum sa definesti tendintele intr-un domeniu in care maine s-ar putea sa nu mai functioneze aceleasi “retete” ca astazi? Dar tocmai am raspuns la intrebare: poate cea mai clara tendinta este ca relatiile publice trec prin cea mai dinamica si provocatoare perioada, in care granitele marketing-PR-digital-social media se estompeaza si

Mihaela Mitu: in 2016 ne axam pe comunicare integrata si branding

Mihaela Mitu: in 2016 ne axam pe comunicare integrata si branding

Mihaela Mitu conduce 4AcePR, o agentie de comunicare integrata care in toamna anului trecut a trecut printr-un proces de rebranding ce a insemnat o noua identitate vizuala si o echipa de consultanti extinsa. Despre schimbarile din agentie si bilantul anului care tocmai s-a incheiat, Mihaela Mitu vorbeste intr-un interviu acordat Biz. De ce a fost nevoie de un rebranding si