EXEC-EDU a finalizat procesul de rebranding

Furnizorul de programe de training, EXEC-EDU a finalizat procesul de rebranding, care are la baza intrarea companiei intr-o etapa noua de dezvoltare, odata cu diversificarea si extinderea serviciilor.

Unul dintre liderii pietei locale de training, EXEC-EDU a finalizat recent procesul de rebranding realizat in parteneriat cu agentia de consultanta Telegraf Consult. Noul logo si sloganul  “Your Place to Grow”  sunt inspirate din valorile companiei, aduc claritate si pun mai bine in valoare filosofia EXEC-EDU: aceea de a trata invatarea ca un proces unitar si continuu, care adreseaza in egala masura nevoia de crestere a competentelor si nevoia de echilibru si implinire personala a clientilor sai.

“Your Place to Grow si noul logo reprezinta o invitatie adresata liderilor: aceea de a se reinventa permanent si de a se alatura celor 10.000 de absolventi care ne-au trecut pragul. EXEC-EDU este acel loc familiar si drag al invatarii, in care te poti intoarce oricand pentru a adauga noi valente dezvoltarii tale. Pentru asta, aducem liderilor si echipelor lor solutii de invatare inovatoare si integrate, care depasesc granitele trainingului si includ acum si dezvoltare personala, well-being, coaching, sau teambuilding”, spune dr. Lavinia Rasca, director general al EXEC-EDU.  

fb_cover-[Exec-Edu]-01

La randul sau, Iuliana Roibu, managing partner al Telegraf Consult, o companie de consultanta specializata in custom publishing si sustenabilitate precizeaza ca in design au fost urmati cei 4P din valorile EXEC-EDU: pasiune, performanta, progres si parteneriat si adauga ca a pornit de la imaginea scarii, simbolul clasic al logo-ului corporate. “Combinatia dintre logo-ul puternic, suprapunerea vie a elementelor si a nuantelor si alegoria creata in jurul ideii de progres redefinesc pozitionarea EXEC-EDU ca o companie de training puternica, unde orice proces de invatare este abordat cu forta si pasiune”, completeaza Iuliana Roibu, managing partner Telegraf Consult.