Nimic de ascuns!

GAV semneaza conceptul creativ si strategia de digital a noii campanii Happy Tour, “Nimic de ascuns!”, ce se desfasoara in perioada 23 martie – 25 mai 2015, exclusiv in mediul online.

Campania se adreseaza celor care cauta cele mai bune solutii de vacanta si care doresc transparenta in ofertele primite de la agentiile de turism.

Mesajul campaniei este ca la Happy Tour toate taxele le sunt prezentate din start clientilor, pentru orice tip de calatorie. Oferind acest beneficiu, agentia a hotarat sa portretizeze transparenta serviciilor aratand o serie de statui, landmark-uri in orasele din oferta: Rembrandt – Amsterdam, Appolo – Florenta, Don Quijote – Palma de Malorca, Hadrian – Antalya etc.

Statuile sunt prezentate in ipostaze noi, “descoperite”, intr-o maniera atipica pentru comunicarea uzuala din industria de turism & travel, unde sunt prezentate in majoritatea cazurilor clisee de imagine.

Campania este gestionata din partea Happy Tour Group de catre Alexandra Mateuta (Marketing Manager) si Raluca Popescu (Marketing Specialist).

Din echipa GAV fac parte Marius Rosu – Director de Creatie, Gabriel Coman – Copy, Radu Radulescu – Art Director,  Alex Borsan & Arina Udup – Strategie, Eugen Soineanu – Account Director, Cristi Ene – Online Media Executive.

Statuile si ofertele “descoperite” pot fi vazute pe  www.nimicdeascuns.ro.