Top Social Brands 2016

Coca-Cola ocupa, in premiera, prima pozitie in Top Social Brands, ajuns anul acesta la cea de-a opta editie.

Urmatoarele locuri in clasamentul realizat de revista Biz sunt ocupate de: Vodafone, McDonald’s, Samsung, Avon, Orange, KFC, Intel , BMW si Lidl.

 

TSB2016

Top Social Brands 2016 a rezultat in urma ponderarii rezultatelor inregistrate de branduri in 3 clasamente preliminare:

Topul ZeList (aparitii si viewership) – (30%)

Topul rezultat in urma voturilor exprimate de specialisti din agentii digitale, specialisti online si bloggeri (30%)

Topul realizat de revista Biz (40%)

Inscrierile pentru includerea in Top Social Brands au fost deschise timp de doua luni.

Brandurile din clasamentul de anul trecut au fost incluse in mod automat in competitia din 2016.

Nu au fost incluse in analiza branduri media sau activitati de autopromovare desfasurate de agentiile de comunicare.

Criteriile de selectie au tinut cont de activitatile desfasurate in social media in intervalul 30 aprilie 2015 – 30 aprilie 2016.

Activitatile de social media analizate: blog de companie / blog de brand; campanii pe bloguri ; campanii cu videobloggeri; pagina de Facebook /campanii pe Facebook / aplicatii; cont de  Instagram; cont de Twitter; cont de LinkedIn; proiecte speciale video; site-uri de user-generated content; cont Google+; initiere sau sustinerea unor evenimente dedicate blogosferei sau mediilor sociale’; activitati de customer care si de recrutare prin intermediul social media; conturi pe alte retele sociale – Snapchat, Tumblr, Periscope, Flickr

Rezultatele clasamentului care reflecta gradul de implicare a brandurilor in social media au fost anuntate in cadrul conferintei Top Social Brands, eveniment care a avut loc joi, 23 iunie, la Galateca.