Marketing Stiri

Realitatea virtuala se vede prin ochelarii Grolsch

1 mart. 2016 < 1 min

Realitatea virtuala se vede prin ochelarii Grolsch

Reading Time: < 1 minut

Din aceasta luna, Grolsch lanseaza in Romania o inovatie din domeniul realitatii virtuale. Din ambalajul de doze Grolsch se pot crea ochelari de realitate virtuala, cu care se pot experimenta clipurile incarcate pe canalul de YouTube al brandului, ce aduc in prim plan creatiile experimentalistilor romani.

Printr-un simplu click, iubitorii de arta urbana se pot bucura de o experienta unica si pot intra direct in salile de repetitii ale artistilor sau in atelierele acestora pentru a fi aproape de procesul de creatie.

“Ne dorim prin fiecare provocare Grolsch sa le aducem consumatorilor experiente si posibilitati noi prin care pot experimenta din creativitatea care ne inconjoara. Consumatorii nostri sunt in general primii care adopta noile tehnologii, drept pentru care vrem sa tinem pasul cu cele mai recente inovatii, in acest caz fiind vorba de lansarea experientelor 360, precum si a unui viewer dedicat”, spune Ingrid Viulet, Brand Manager Grolsch.

Un filmulet cu sfaturi utile pentru asamblarea ochelarilor este incarcat pe site-ul Experimentalist.ro.

Brandul Grolsch se afla in portofoliul Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: