Marketing Stiri

Cafea, in alb si negru

3 mart. 2016 < 1 min

Cafea, in alb si negru

Reading Time: < 1 minut

Tchibo a lansat cafeaua Tchibo for Black ‘n White, disponibila in varianta macinata de 250g si 500g sau capsule, atat in comertul traditional si modern, cat si in magazinul Tchibo din Promenada Mall.

Noutatea Tchibo for Black ‘n White este ca ofera optiunea prepararii aceleiasi cafele in doua moduri, neagra sau cu lapte. Pentru a realiza aceasta gama de cafea, o parte dintre boabe sunt prajite mai putin, iar cealalta parte sunt prajite mai indelungat. Boabele prajite mai putin ofera noii cafele Tchibo o nota subtila, in timp ce boabele prajite mai indelungat asigura aroma puternica. Acestea sunt amestecate dupa ce sunt prajite separat. Rezultatul consta intr-o cafea, fara acizi, care isi pastreaza aroma si in combinatie cu laptele.

Compania germana Tchibo este o afacere de familie inceputa in anul 1949 in Hamburg de Max Hertz si Carl Tchiling. Tchibo are peste 1.000 de puncte de vanzare si aproximativ 26.000 de magazine, la care se adauga cele online. Prin acest sistem de distributie pe mai multe canale compania ofera nu numai cafeaua si sitemul de capsule Cafissimo, dar si o varietate de produse non food care se schimba saptamanal, precum si servicii de tipul calatorii, telefonie mobila si energie.

In Romania istoria Tchibo incepe in 1997 cand au fost efectuate primele importuri de cafea. Marcile comercializate in Romania sunt: Tchibo Tchibo for Black ‘n White, Tchibo Exclusive, Tchibo Privat Kaffee, Tchibo Espresso, Tchibo Family, Davidoff Café, Eduscho si sistemul Tchibo Cafissimo. De asemenea Tchibo comercializeaza produse non food in magazinul aflat in Promenada Mall, magazin inaugurat in octombrie 2013.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: