Stiri

5 to go, unul dintre cele mai apreciate branduri românești din perspectiva experienței clienților în 2021

21 dec. 2021 2 min

5 to go, unul dintre cele mai apreciate branduri românești din perspectiva experienței clienților în 2021

Reading Time: 2 minute

Potrivit raportului „Customer Experience Excellence”, realizat de KPMG, 5 to go a obținut locul 2 în topul celor mai apreciate companii din perspectiva experienței clienților în 2021, după Farmacia Tei. Brandul a ocupat primul loc în categoria HoReCa a aceluiași raport.

O altă recunoaștere importantă este reprezentată de cele trei premii câștigate în cadrul evenimentului Horeca Awards. Astfel, 5 to go a obținut locul întâi la categoria „Cea mai bună cafenea/ceainărie” și locul 3 la categoria „Omul Anului în Horeca”, obținut de Radu Savopol. 5 to go a câștigat și categoria „Cafeneaua Anului,” obținut prin votul publicului, pentru al șaselea an consecutiv.

„Aceste recunoașteri ale brandului 5 to go arată că, indiferent de vremurile pe care le traversăm, suntem datori să facem performanță, folosindu-ne de toate resursele de care dispunem. Suntem datori să găsim soluții pentru a nu-i dezamăgi pe cei care au crezut mereu în noi. Faptul că ne aflăm pe cea de-a doua poziție în topul celor mai apreciate branduri de către clienți nu face decât să ne ambiționeze pentru ca, și în viitor, să generăm experiențe memorabile clienților și să oferim în continuare calitate la un preț corect.”

Radu Savopol, cofondator 5 to go

La finalul acestui an, rețeaua 5 to go, fondată de Radu Savopol și Lucian Bădilă, a ajuns la aproape 300 de locații deschise la nivel național, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.

Anul acesta, 5 to go a deschis prima unitate internațională, în Franța, la Paris, în cadrul unui parteneriat cu Donuterie, afacerea ce deține în acest moment 17 locații la nivel național și alte 7 în Europa (Franța, Belgia și Marea Britanie). De asemenea, brandul a lansat în magazine gama de produse ready to drink pe bază de cafea, care conține trei sortimente: ESPRESSO Macchiato, CAPPUCINO Macchiato și LATTE Macchiato, ambalate în sticle de 230 ml.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: