Alpha Bank România a semnat un parteneriat cu compania globală de servicii de plată American Express prin care oferă comercianţilor locali oportunităţi de creştere prin accesul la o nouă categorie de deţinători de carduri premium, ceea ce poate contribui la extinderea afacerii lor, a anunţat miercuri banca.
Reţeaua globală AMEX acoperă peste 150 de ţari şi regiuni, fiind unul dintre cei mai mari emitenţi de carduri, cu peste 114 milioane de carduri emise în întreaga lume.
Plasând evoluţia în centrul valorilor sale, Alpha Bank România continuă să îşi consolideze poziţia pe piaţa de plăţi, în linie cu tendinţele globale, răspunzând astfel cererii tot mai mari de soluţii de plată digitale.
Această serie de inovaţii a presupus multiple lansări pe piaţa locală, cum ar fi cea a primei soluţii SoftPOS din România – Alpha PhonePOS, implementarea cu succes a noii soluţii „Instant Money Back” pe platformele online eMag şi Fashion Days împreună cu PayU, participarea la programul-pilot global VISA Installments şi certificarea noilor terminale POS Verifone Engage, în parteneriat cu Printec România, în paralel cu extinderea progresivă a tehnologiei bancare self-service în unităţile sale teritoriale.
Alpha Bank România este o bancă universală, care oferă o gamă largă de servicii şi produse financiare atât persoanelor fizice, cât şi companiilor, prin intermediul unei reţele de sucursale situate în Bucureşti şi în alte oraşe din ţară.
Alpha Bank România contribuie în mod activ la dezvoltarea sectorului bancar, cu iniţiative care includ lansarea primei ipoteci cu rată fixă pe 10 ani la începutul anilor 2000, ceea ce a dus la crearea pieţei locale a ipotecilor.
Photo 39107660 © Nadalinna | Dreamstime.com
Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…
Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…
AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…
UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…
KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…
Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…