Strategie pentru viitor

Strategie pentru viitor

Dincolo de extindere, investiții și rezultate financiare, Frank Wagner, CEO al Lidl România, pune accentul pe sustenabilitatea performanțelor de business. Tocmai de aceea și noul sediu central al companiei este o investiție gândită pe termen lung și în parametrii sustenabilității.

Ce am învățat: Angela Crețu

Ce am învățat: Angela Crețu

Ce am învățat? Este întrebarea pe care fiecare manager ar trebui să și-o adreseze după fie care proiect și un exercițiu util de făcut din când în când. Iată lecțiile învățate de Angela Crețu în 20 de ani de experiență

Cumpăr companie telecom. Rog număr mare de abonați!

Cumpăr companie telecom. Rog număr mare de abonați!

Vodafone și Deutsche Telekom își dispută filialele Liberty Global din Europa, companii care operează, inclusiv în România, sub brandul UPC. Dar gheața subțire a businessului telecom din Europa face ca și alți operatori de tradiție să fie înghițiți de competiție.

Cele mai puternice branduri japoneze în lume

Cele mai puternice branduri japoneze în lume

Tehnologie, cultură, respect, electronice, mâncare, siguranță și samurai sunt câteva dintre cuvintele pe care oamenii le asociază cel mai des cu Japonia. O arată studiul Future Brands care plasează Japonia pe locul întâi în Country Brand Index, în fața Elveției

Super  trenul

Super  trenul

O călătorie pe calea ferată care îți evocă un drum cu avionul la clasa business, nu doar la confort, ci și la capitolul viteză. Shinkansen este triumful tehnologiei la 320 km/h.      Privesc uimit pe Google Maps cum punctul

Cel mai scump apartament din București. Cât a costat?

Cel mai scump apartament din București. Cât a costat?

Dacă vă întrebați care a fost cel mai scump apartament din București anul acesta, răspunsul poate fi dat de agenții Nordis, compania de real estate care a intermediat cea mai mare tranzacție de vânzare a unui apartament de lux din

Top 50 companii performante – 2017

Top 50 companii performante – 2017

România are companii care nu doar cresc într-un ritm accelerat, ci o fac într-un mod tot mai eficient. Asta înseamnă cu adevărat performanță în business. Vă prezentăm campionii economiei românești în topul realizat pentru Biz de Coface România. Au un

Yasuharu Sasaki: creativitatea digitală, dincolo de YouTube

Yasuharu Sasaki: creativitatea digitală, dincolo de YouTube

Prezent la Conferința Globală IAA din București, Yasuharu Sasaki, Executive Creative Director la Dentsu Tokyo, a povestit pentru Biz câteva idei despre advertisingul nipon și viziunea sa despre publicitarul viitorului. Advertisingul japonez Industria de publicitate din Japonia este foarte diferită

Bun venit în Orașul Antreprenorilor!

Bun venit în Orașul Antreprenorilor!

Este singura localitate din România în care numărul locuitorilor s-a triplat, iar vremea este mereu propice pentru a crește afaceri de succes. Numele ei este Startarium, o platformă online de educație și sprijin pentru antreprenorii din România. Construit sub conceptul-umbrelă

Polul sud al retailului bucureștean

Polul sud al retailului bucureștean

O investiție de 30 de milioane de euro concretizată în remodelarea și extinderea spațiului de retail până la 81.000 mp, cu încă 40 de noi magazine, este modul prin care Sun Plaza își consolidează din martie anul viitor poziția pe