BizRemote by certSIGN Companii Stiri Tech

Angajaţii vor putea semna electronic documente cu ajutorul chatboţilor DRUID

1 apr. 2020 3 min

Angajaţii vor putea semna electronic documente cu ajutorul chatboţilor DRUID

Reading Time: 3 minute

Druid, companie specializată în dezvoltarea de asistenți virtuali inteligenți (chatboți) pentru corporații, a încheiat un parteneriat tehnologic cu Namirial prin care angajații vor putea semna electronic de oriunde documente prin intermediul chatboților.

Semnarea electronică a unui document digital se poate face acum direct prin intermediul chatbotului, în orice scenariu de semnare: la punctul de vânzare, la punctul de acordare service tehnic, angajați aflați în mișcare, sau angajați care lucrează de acasă.

Chatbotul va aplica automat documentului digital tipul de semnătură electronică specific fluxului intern, rolului și drepturilor angajatului (semnătură electronică simplă, semnătură electronică avansată sau semnătură electronică calificată).

Documentele digitale sunt arhivate electronic, purtând mărci temporale, în conformitate cu legislația românească, dar și cu legislația Europeană în vigoare.

Astfel, o companie își poate înarma angajații în doar câteva zile cu un instrument de decizie simplu, disponibil pe orice mobil, prin care pot fi digitalizate procese cheie din cadrul organizației: înrolare clienți, semnare contracte de muncă conform noilor reglementări ITM, încheiere contracte cu clienți sau furnizori, aprobare fluxuri interne de tip cereri concedii, deconturi, declarații, pontaje – toate într-un mod conversațional, direct prin intermediul chatboților.

Conform noilor măsuri aprobate de către Guvernul României, odată semnate electronic, solicitările persoanelor fizice sau juridice vor putea fi trimise online și către instituțiile publice. Documentele în format electronic care poartă semnătură electronică calificată vor fi asimilate înscrisurilor oficiale, așa cum sunt acestea definite de lege.

Semnătura electronică va fi disponibilă tuturor chatboților DRUID.

Cristina, chatbotul dedicat Resurselor Umane, a fost deja adaptată cu fluxuri de aprobare simplificate pentru manageri, rapoarte de evaluare activitate zilnică telemuncă, generare declarație angajator pentru facilitarea deplasărilor în starea de urgență. Toate documentele interne de tip cereri de concedii, pontaje, deconturi, adverințe, contracte de muncă, vor putea fi semnate în format digital direct prin intermediul chatbotului Cristina.

Chatbotul dedicat managerilor, Ana, permite semnarea contractelor cu clienți și furnizori, a bugetelor de investiții, a bugetelor operaționale, a contractelor de muncă – prin aplicarea semnăturii electronice calificate.

„Când un document trebuie semnat de mai mulți oameni care fizic sunt la adrese diferite, printarea pe hârtie, semnarea lui și trimiterea prin curier pur și simplu nu mai sunt viabile. Oferim tuturor clienților posibilitatea de a semna oricând, oriunde, prin orice dispozitiv conectat la Internet documentele necesare în format electronic, perfect legal. Introducerea semnăturii electronice arată viteza noastră de adaptare în fața noului context provocat de virusul COVID-19.”, spune Liviu Drăgan, CEO Druid.
 

„Serviciile Namirial respectă toate reglementările legislative românești în vigoare, precum și Regulamentul UE privind identitățile electronice și semnăturile digitale (eIDAS). Respectăm, de asemenea, directivele împotriva spălării banilor (AMLD). DRUID poate oferi acum, într-un mod conversațional, procese end-to-end de înrolare a clienților. Clienții pot fi identificați printr-o sesiune video, de la distanță, care include verificarea actelor de identitate, emiterea de la distanță a unui certificat calificat (dacă este necesar) și semnarea documentelor, realizându-se astfel un proces de înrolare în maxim 10 minute”, a afirmat Adrian Dinculescu, Namirial Partnership & Alliance Manager.

Druid este o companie de tehnologie care dezvoltă asistenți virtuali inteligenți pentru corporații. Folosin șabloane conversaționale preconfigurate și o tehnologie proprietară NER, DRUID permite companiilor să proiecteze și lanseze extrem de rapid asistenți virtuali inteligenți antrenați în conversații specifice pe roluri, procese, industrii.

În mai puțin de 1 an de la lansare, DRUID are deja clienți ca Banca Transilvania, Raiffeisen Leasing, BCR Leasing, BRD, Asirom, DACRIS, ProTV, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, Farmaciile Dona sau Servier. Compania a demarat dezvoltarea unui ecosistem de parteneri de implementare și pregătește lansarea operațiunilor în USA.

Namirial este unul dintre liderii globali în managementul tranzacțiilor digitale, cu un portofoliu bogat de soluții privind identificare electronică, autentificare multi-factor, emitere de certificate digitale, semnături și sigilii electronice, facturare electronică și arhivare electronică.

Compania este calificată ca Trust Service Provider de către eIDAS (Electronic Identification, Authentication and Trust Services), autoritatea Europeană care reglementează la nivelul Uniunii Europene și a tuturor statelor membre identificarea electronică și serviciile digitale necesare tranzacțiilor electronice. Grupul Namirial are sediul principal în Italia și subsidiare în Austria, Brazilia, Germania și România.

Credit foto: ID 149323787 © Olena Ostapenko | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: