MarComm

Au început înscrierile pentru TOP SOCIAL BRANDS 2021

23 mart. 2021 2 min

Au început înscrierile pentru TOP SOCIAL BRANDS 2021

Reading Time: 2 minute

Biz deschide înscrierile pentru TOP SOCIAL BRANDS 2021, clasament ajuns anul acesta la cea de-a 13-a ediție. Toți cei interesați să înscrie un brand, agenții sau departamentele de comunicare ale companiilor, o pot face prin completarea chestionarului online din acest link până la data de 15 mai 2021.

Top Social Brands 2021 este un clasament rezultat în urma unei cercetări ample realizate de revista Biz. Top Social Brands 2021 este o radiografie unică a peisajului social media din România, evidențiind noile tendințe în domeniu, inovațiile realizate de brandurile cele mai active pe rețelele sociale, canalele cu cel mai mare impact și campaniile cele mai eficiente.

Criteriile de selecție țin  cont de activitățile desfășurate de branduri în social media în intervalul 1 aprilie 2020  – 1 aprilie 2021.  

Clasamentul de anul trecut este acesta

Top Social Brands 2020 Top 50

În analizarea performanței brandurilor au fost luate în calcul:

  • Principalele modalități de prezență a brandurilor în social media: blog de companie / blog de brand; pagini de Facebook; cont de companie pe LinkedIn; cont YouTube; cont Instagram
  • Activitățile de promovare în social media: campanii pe bloguri; campanii cu videobloggeri; campanii cu instagammeri; campanii cu vedete pe blog / vlog, Instagram, Facebook; proiecte speciale online driven; campanii de endorsement
  • Inovația: prezență și / sau activități de marketing / proiecte specuale pe canale de social media care nu sunt mainstream (Snapchat, Tiktok, Reditt, Shazam, Spotify, Waze, Wetransfer, Foursquare, Flipboard, Social Media Chatbot)
  • Alte activități și inițiative relevante: inițiator / sponsor la evenimente dedicate industriei de digital; customer care dedicat în social media; proiecte speciale de tipul real time marketing; premii obținute pentru campanii cu componentă principală de digital în competiții naționale sau internaționale.

Nu vor fi incluse în analiză branduri media sau activități de autopromovare desfășurate de agențiile de comunicare.

Mai multe detalii despre ediția de anul trecut aici

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: