Categories: MarketingStiri

Bere la borcan

Reading Time: 2 minute

Grolsch a lansat luna aceasta The Jar (Borcanul), noua modalitate de a bea berea la draught.

Sustinator al experientelor unice, Grolsch si-a obisnuit publicul cu o abordare inovatoare, creativa, prin experimente ca Experience Hotel si Anti-Mall, care au “provocat” de fiecare data normele.

Creativitatea este elementul cheie pentru Grolsch, care isi propune sa o aplice in orice activitate. Iar consumul de bere la draught nu este o exceptie. Cu un design inspirat de sticla cu Swing Top, The Jar le propune consumatorilor o experienta absolut unica in care se bea berea la draught, ii provoaca sa priveasca lucrurile altfel si sa depaseasca limitele conventionale impuse de consumul de bere la pahar sau halba,  toate acestea prin creativitate, inovatie si pasiune.

Datorita sticlei din care este creat borcanul si cu ajutorul capacului unic pentru Grolsch, berea din interior isi mentine pentru mai mult timp prospetimea si gustul distinctiv. Calitatea experientei se pastreaza, iar berea isi pastreaza, astfel, proprietatile mai mult timp.

Incepand cu aceasta luna, The Jar este disponibil in localuri selectate din toata tara, iar consumatorii il pot si achizitiona de acolo.

In luna iunie, Grolsch a lansat si un multipack adresat celor care iubesc provocarile creative. In interiorul acestuia sunt scrise povesti aparent absurde, dar care pot fi descifrate alaturi de prieteni. Mecanismul este simplu: unul dintre participanti are rolul de povestitor si cunoaste rezolvarea publicata pe Experimentalist.ro. Ceilalti trebuie sa afle solutia, abordand o perspectiva creativa, prin intrebari bine alese.

Grolsch este brandul care ii provoaca pe consumatori sa isi experimenteze propria creativitate, in orice forma sau abordare isi doresc: idei, pasiuni, task-uri zilnice sau orice alta activitate. Prin intermediul sticlei cu Swing Top, al borcanului si al multipack-ului, Grolsch le arata consumatorilor ca pot provoca normele, acolo unde simt ca pot contribui cu ceva in plus.

Grolsch este un brand premium de origine olandeza. Cu un istoric ce prezinta 400 de ani de experienta, Grolsch foloseste si astazi reteta si secretele primite mostenire. Brandul se adreseaza tinerilor nonconformisti, atrasi de arta contemporana si activitatile experimentale. Sloganul sub care activeaza Grolsch este “For Experimentalist since 1615”.

Grolsch face parte din portofliul Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Marcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Ciucas, Peroni Nastro Azzurro, Azuga, Redd’s, Stejar, Pilsner Urquell si Miller. Contributia Ursus Breweries la bugetul de stat a atins 259 milioane euro in 2012, provenind din accize, TVA, contributii la asigurarile sociale si alte taxe.  

Team

Recent Posts

Sorin Stanciu, Raiffeisen Digital Bank: Creditul nostru de nevoi personale va fi 100% digital, fără documente sau interacțiuni fizice

La un an de la lansarea pe piața din România, Raiffeisen Digital Bank pregătește un produs de creditare exclusiv digital.…

2 ore ago

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

16 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

17 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

18 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

18 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

18 ore ago