Brand Focus Digital

Blitz Television anunță lansarea unei noi rețele Digital OOH

5 nov. 2019 2 min

Blitz Television anunță lansarea unei noi rețele Digital OOH

Reading Time: 2 minute

Blitz Television, compania care administrează reţeaua Blitz TV, prezentă în stațiile Metrorex, aeroportul Henri Coandă și clinici medicale private, anunță lansarea unui nou produs în portofoliul său. Este vorba despre o rețea constituită din totemuri digitale care asigură o vizibilitate aparte, situate în clădirile de birouri a 10 orașe din țară:  București, Brașov, Cluj Napoca, Constanța, Craiova, Iași, Pitești, Ploiești, Sibiu și Timișoara.

Retea Blitz totem

Mai mult de 50% dintre angajații companiilor din nordul Bucureștiului ajung la serviciu cu metroul. Angajații birourilor moderne din Capitală petrec, în medie, 46 minute de acasă până locul de muncă iar cei care lucrează în Pipera, Băneasa sau Piața Presei/Expoziției, pierd mai mult de 50 minute cu deplasarea de acasă la job, potrivit unui studiu recent.

Rețeaua cuprinde 50 suporturi instalate în 2019, obiectivul pentru următorul an fiind creșterea numărului până la 80 – 100 unități la nivel național. Comparativ cu anul precedent, Blitz Television estimează o creștere a afacerilor cu 20%, majorarea fiind explicată prin dezvoltarea rețelei care include 500 ecrane. 280 de ecrane Blitz TV sunt amplasate la metrou, adresându-se lunar unui public de 14 milioane călători.

“Luând în calcul solicitările tot mai dese ale partenerilor noștri care doreau să folosească rețeaua din metrou pentru targetarea zonei corporate, precum și dezvoltarea accelerată din ultimii 2 ani a clădirilor de birouri, în special în zona de nord a municipiului București, am dezvoltat un produs nou, un concept adaptat specificului mediului în care sunt amplasate suporturile. Ne propunem ca rețeaua de totemuri să ajungă în următorii 2 ani la nivelul celei de la metrou, respectiv să fie un reper de bază în mixul de media al partenerilor noștri”, a declarat Mihnea Manu, administrator, Blitz Television.

Rețeaua de totemuri digitale combină ecrane profesionale de 65 inch/165 cm, rezoluție full HD, integrate în totemuri cu suprafața de 0,95m (baza) x 2m (înălțimea). Spațiul disponibil este limitat la un minut, adică maximum 6 campanii publicitare simultan, spre deosebire de sistemul de difuzare de la metrou sau aeroport. Un spot video se întinde pe o durată de 10 secunde, pe un format tip portrait (9 x 16).

Amplasate în zona recepției clădirii sau pe traseul către, în locuri cu vizibilitate maximă, totemurile se diferențiază oferind posibilități variate de planificare pentru fiecare proiect – segmentare în funcție de zonă, în funcție de zi sau difuzare spoturi diferite pe durata zilei.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: