Campanie pan-europeana

Campania de imagine Deutsche Telekom, “Conectam oamenii oriunde in Europa!”, a fost lansata si in Romania, alaturi de alte zece tari.

Mesajul central al campaniei este ca tehnologia conecteaza oameni si piete peste granite.

 Pana in 2018, grupul Telekom isi propune sa devina furnizorul de telecomunicatii numarul unu din Europa. In acest sens, va investi in tehnologii moderne si o infrastructura transfrontaliera in Europa.

“Grupul intentioneaza sa investeasca mai mult de 6 miliarde de euro in extinderea retelelor europene pana in 2018, finalizarea migrarii catre all-IP si sa ofere si mai multe produse transfrontaliere in cloud”, a declarat Claudia Nemat, Board Member for Europe and Technology, Deutsche Telekom.

Romania este a treia piata pentru Deutche Telekom Europa (dupa Germania si Polonia) din punct de vedere al populatiei.

“In 2015 vom investi peste 160 de milioane de euro pentru a avansa extinderea retelei, pentru a asigura leadership tehnologic. Practic, anul acesta fiecare metru de tehnologie veche, precum cuprul, va fi monetizat si transformat intr-unul nou, modern, precum FTTH”, a spus Nikolai Beckers, CEO al grupului de companii Telekom Romania.

Prin aceasta campanie media internationala, Grupul Deutsche Telekom doreste sa sublinieze ca tehnologia este un “pod” care aduce impreuna oameni, companii si piete. Elementul vizual central este “”T”-ul Magenta. Fiecare tara in care Telekom este prezent este reprezentata de o cladire simbol si de un pod important, in care un “T”-ul este incorporat grafic. Simbolurile arhitecturale alese sa reprezinte Romania sunt Ateneul Roman si Podul Anghel Saligny..

Celelalte simboluri arhitecturale sunt Castelul Praga (Republica Ceha), Krakow Cloth Hall (Polonia), Piata Eroilor din Budapesta (Ungaria), Poarta Brandenburg din Berlin (Germania), Arena Pula (Croatia), Podul Charles din Republica Ceha (Praga), Podul Europabrücke in Austria (Brenner Pass), Podul cu Lanturi din Ungaria (Budapesta), Blue Wonder din Germania (Dresden) si Podul Nou din Slovacia (Bratislava). Spotul TV este aliniat cu acest concept creativ, reunind cladiri celebre si atractii turistice prin animatii complexe generate de computer.

Campania a fost lansata in luna mai, in Germania, si cateva zile mai tarziu, in Macedonia si Muntenegru. Campaniile pentru Polonia, Cehia, Ungaria, Croatia, Olanda, Austria, Slovacia, Romania si Albania fiind desfasurate in lunile iunie si iulie .

Campania a fost lansata in toate tarile printr-un spot de 45 de secunde pe posturile de televiziune si vizualuri in print. Campania va fi derulata in paralel si online si pe social media, precum si prin evenimente. Microsite-ul campaniei integreaza toate creatiile din cele 12 tari, precum si informatii despre strategia Deutsche Telekom pentru Europa.