Marketing Stiri

Campanie pentru piata ceheasca dezvoltata la Bucuresti

30 mart. 2015 2 min

Campanie pentru piata ceheasca dezvoltata la Bucuresti

Reading Time: 2 minute

Ogilvy & Mather Group Romania a dezvoltat pentru Philips o campanie care se adreseaza pietei cehesti. “Welcome to the World of Easy Ironing” porneste de la ideea ca, spre deosebire de femeile din alte regiuni ale globului, consumatoarele din Cehia percep calcatul hainelor drept o activitate relativ placuta prin care isi arata grija fata de familia lor. De altfel, aproape jumatate dintre acestea asociaza calcatul cu o alta activitate precum urmaritul programului favorit la televizor sau conversatiile telefonice cu prietenele apropiate.

“Rolul nostru a constat in identificarea unei abordari strategice relevante pentru un segment de consumatori complet diferit de cel al pietei din Romania, dar si de dezvoltare a conceptului creativ si a strategiei de comunicare pentru noile statii de calcat cu aburi Philips. Focusul nostru a fost sa demonstram superioritatea utilizarii unei statii de calcat cu aburi versus un fier de calcat normal si a modului in care aceasta schimba procesul de calcare”, a declarat Loredana Caradimu, Strategic Planning & Business Development Director, Ogilvy&Mather Group Romania.

Campania de comunicate a noilor statii de calcat cu aburi Philips, Perfect Care Viva, se afla in derulare si are o puternica componenta online, sustinuta de declinari in print si indoor.

Echipa Ogilvy&Mather Group Romania care a realizat aceasta campanie este formata din:

Albert Nica – Creative Director, Paul Dersidan – Senior Art Director, Adrian Diac – Senior Copywriter, Loredana Caradimu – Strategic Planning & Business Development Director, Raluca Marin – Client Service Director, Diana Radu – Account Manager

Din partea echipei Philips au lucrat:

Marta Wojkowska, Marketing Lead CL CE and H&W CEE, Philips Consumer Lifestyle; Olga  Pishchukhina, Jr. Marketing Manager, Garment Care / Floor Care, Philips Consumer Lifestyle – Central Europe

Ogilvy&Mather Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP. Agentia dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international cat si local pentru branduri precum:  Philips, Ford, IBM, Heineken, Millennium Bank, Campofrio, Mega Image sau Pfizer.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: