Carduri BT pentru clienții Bancpost

Clienții Bancpost au la dispoziție patru modalități pentru a afla de unde pot prelua cardul BT, anunță Banca Transilvania, într-un comunicat de presă.

Cardurile BT pentru clienții Bancpost au fost distribuite la începutul lunii octombrie a.c. către cele aproape 500 de sedii ale Băncii Transilvania, spre o parte dintre unitățile Bancpost, respectiv prin curierat rapid.

Clienții Bancpost pot prelua cardul BT:

-Apelând una dintre echipele Call Center ale celor două bănci:

-Trimițând un SMS cu textul CARD la numărul 1834;

-De la sediile Băncii Transilvania;

-Din informarea primită poştal, la domiciliu.

Cardurile BT pot fi folosite de clienții Bancpost începând cu 3 ianuarie 2019:

-Odată cu intrarea în posesia cardului BT, acesta trebuie activat la bancomatele Băncii Transilvania cu ajutorul codului primit prin SMS.

-Cardurile Bancpost vor putea fi folosite până inclusiv în 1 ianuarie 2019.

Detalii despre carduri şi alte produse şi servicii corespondente Bancpost – BT, Oferta de bun venit la BT, ghidul pentru clienții Bancpost, generatorul de IBAN etc. pot fi consultate online, pe siteul Băncii Transilvania, accesând www.bancatransilvania.ro/bunvenit-clienti-bancpost.

Integrarea Bancpost în Banca Transilvania este în derulare, iar până la finalul anului activitatea celor două bănci este separată. Fuziunea BT – Bancpost va avea loc în 31 decembrie 2018.