Companii Stiri

Care este cea mai sustenabilă companie din România?

26 iul. 2019 2 min

Care este cea mai sustenabilă companie din România?

Reading Time: 2 minute

În cadrul conferinței ”Best Practices in Romanian CSR”, Kaufland România a fost numită ”Cea mai sustenabilă companie din România”, potrivit studiului Romania CSR Index, studiu al căror rezultate scoate în evidență nivelul de implicare al companiilor în sustenabilitate din punct de vedere economic, de mediu sau social.

Dintre peste 700 de companii, Kaufland România a fost recompensată cu distincția ”Gold Level”, obținând 98 de puncte dintr-un total de 100. Este al doilea an consecutiv când Kaufland România se clasează pe primul loc în topul celor mai sustenabile companii din țară.

În plus, Kaufland România ia măsuri privind implementarea proiectelor care contribuie la realizarea Obiectivelor ONU de Dezvoltare Durabilă (Global Compact), abordând situații sensibile ale planetei precum îmbunătățirea sănătății și a educației, eradicarea sărăciei, creșterea sustenabilității urbane și chiar susținerea principiilor de guvernanță recomandate de ONU în domeniul drepturilor omului, anti-corupție, protecția mediului și practici de lucru sustenabile.

Premiul ”Gold Level” este o recunoaștere a eforturilor companiei de a îmbina toate informațiile relevante non-financiare, într-o manieră transparentă, cooperând și asumându-și obiectivele de investiții și performanță.

În plus, raportul are Indexul de Conținut validat GRI (Global Reporting Initiative), exactitatea informațiilor fiind audiată conform standardului internațional AA1000AS.

Guvernața corporativă, mediul înconjurător, drepturile omului, diversitatea, impactul economic și politica anti-corupție, angajați, marketing, investiții în comunitate și lanțul de aprovizionare sunt categoriile care au stau la baza premiului obținut de Kaufland.

Romania CSR Index 2019

 

Raportul de sustenabilitate în discuție, analizează activitatea companiei în ceea ce privește dezvoltarea angajaților, a unui mediu de lucru corect, strategia de sustenabilitate, contribuția în cadrul comunităților, investițiile în lanțul de aprovizionare, etică sau protecția mediului, oferind informații cu privire la performanța companiei din perspectiva dezvoltării sustenabile, alături de obiectivele asumate pentru următorul an financiar.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: