Categories: AnalizeMarketing

Care sunt cele mai sanatoase branduri de alimente?

Reading Time: 2 minute

Cand vine vorba de alimentatia copiilor, parintii cumpara emotional, conteaza ca brandul sa fie sanatos si dorit de copii, in vreme ce specialistii recomanda rational. Pentru acestia din urma conteaza caracteristicile produsului: provenienta si calitatea ingredientelor folosite, dar si modul de prelucrare. Aceasta este principala concluzie a studiului Top Food Brands, comandat de Itsy Bitsy si realizat de compania de cercetare Open-I Research.

Foto: Dreamstime

Din punctul de vedere al expertilor, cel mai sanatos si de incredere brand de pe piata este Sanovita, urmat de Napolact si Covalact, percepute drept sanatoase, din ingrediente naturale, fara aditivi, marci de incredere.

In topul preferintelor parintilor, primele trei marci sunt Danone, Nestle si Napolact.

Topul expertilor a fost realizat pe un panel de 34 de specialisti, iar topul parintilor a fost realizat pe un esantion de 400 de persoane, reprezentativ pentru parintii din mediul urban

Specialistii intervievati in studiu sunt medici, medici, nutritionisti, educatori, specialisti in parenting.

O alta concluzie importanta a studiului este ca, daca acum cativa ani acestea erau opiniile unui segment mai educat si mai informat, preocuparea pentru sanatatea alimentatiei devine o tendinta din ce in ce mai populara, care deja are un impact asupra brandurilor.

“Perceptia de produs sanatos si marca de incredere reprezinta conditii de baza ca un produs sa treaca proba atat in fata parintilor, cat si a specialistilor. Totusi, tensiunea cea mai mare a unui parinte modern vine din nevoia de a multumi copilul, de a-i cumpara ce-i place, si dorinta de a urma sfatul expertilor, adica a oferi copilului ceva sanatos, benefic pe termen lung. Intrucat avem de-a face cu un consumator din ce in ce mai atent si cu acces aproape nelimitat la informatii, brandurile care vor reusi sa rezolve aceasta dilema, adaptandu-se nevoilor si fiind transarente, vor avea mult de castigat.”, a spus Adina Nica, managing director Open-I Research.

Brandul Itsy Bitsy include singurul post de radio din Romania pentru parinti si copii, www.itsybitsy.ro, ateliere pentru parintit si copii si evenimente pentru timpul liber in familie. Itsy Bitsy FM emite in prezent in Bucuresti si in peste jumatate din teritoriul Romaniei.

Directorul general al radioului Itsy Bitsy este Nadia Tataru.

Open-I Research este o companie de cercetare de piata pentru strategie si planificare de piata, fondata de Adina Nica.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

24 de ore ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

o zi ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

2 zile ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

2 zile ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

2 zile ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

2 zile ago