Categories: MarketingStiri

Casa di Peroni, in toamna la Bucuresti

Reading Time: < 1 minut

Peroni Nastro Azzurro va lansa in aceasta toamna in Bucuresti Casa di Peroni, care pe parcursul a trei saptamani va gazdui o serie de evenimente speciale.  

Adresa spatiului, data de deschidere a Casei di Peroni, selectia de artisti care isi vor expune lucrarile in cadrul acesteia si programul evenimentelor care vor avea loc pe parcursul celor trei saptamani vor fi anuntate in curand pe site-ul www.peroniitaly.ro, pe blogul Peroni Diario si pe pagina de Facebook.

Birra Peroni a demarat productia de bere in 1846, iar Nastro Azzurro a aparut la inceputul anilor ‘60 in Italia. Peroni Nastro Azzurro, cu noua imagine eleganta retro, a fost lansata la nivel mondial la inceputul anului 2005. Romania este a doua țara din lume, dupa Marea Britanie, in care a fost lansata berea Peroni Nastro Azzurro. In Romania, Peroni Nastro Azzurro este o marca din portofoliul URSUS Breweries, o bere blonda super-premium, disponibila imbuteliata (33cl & 50cl) si draught.

Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Marcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Ciucas, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar, Pilsner Urquell si Miller.

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Good2Go, noul concept de pe piața de retail de tip convenience, deschide primul magazin dintre cele 15 planificate pentru lansare în 2024

Good2Go, cel mai nou concept de magazin de tip convenience dedicat publicului tânăr și activ, precum și tuturor celor preocupați…

2 minute ago

O nouă destinație turistică din Emiratele Arabe Unite, pe radarele turiștilor români: Ras Al Khaimah

Cum plănuiește Ras Al Khaimah, cel mai nordic emirat din EAU, să atragă 3,5 milioane de turiști până în 2030…

2 ore ago

5 to go și Corso lansează înghețata Salted Caramel Caffe Latte

5 to go și Corso anunță debutul unui parteneriat strategic care se concretizează prin lansarea mixului perfect de sezon, gata…

3 ore ago

Magazinele Lidl vor fi închise în prima și a doua zi de Paște

Unul dintre principiile după care Lidl se ghidează în relația cu angajații este menținerea unui echilibru între viața personală și…

3 ore ago

Înainte de Paște, Auchan invită românii la Săptămâna filierelor de producători locali din programul „Cultivăm ce e mai bun în România”

Până pe 30 aprilie 2024, Auchan desfășoară Săptămâna filierelor, pentru al doilea an consecutiv, o campanie unică în România dedicată…

3 ore ago

KORIKA, un brand de produse cosmetice coreene, intră pe piața din România

KORIKA, unul dintre cele mai apreciate branduri de produse cosmetice coreene din Europa, intră în magazinele Notino din București. Această…

3 ore ago