Marketing

Câștigătorii Premiilor FIBRA 2017

20 nov. 2017 2 min

Câștigătorii Premiilor FIBRA 2017

Reading Time: 2 minute

McCann Worldgroup România a fost desemnată Agenția Anului la Premiile FIBRA, pentru a doua oară consecutive, iar URSUS Breweries este Clientul Anului 2017. Au fost acordate 6 premii Grand FIBRA, 16 premii Gold, 22 premii Silver si 31 de premii Bronze.

În total, au fost înscrise 322 de lucrări în 14 categorii și 42 de secțiuni. Lucrările au fost înscrise de către peste 45 de agenții și au fost examinate de 8 jurați internaționali (Casey Rand  – Group Creative Director, Droga5, Casey Bird – Freelance Creative Writer & President, She Says London, Aitor Borras – Associate Creative Director, apple tree communication, Soomean Chang – Freelance Creative Director, Till Eckel -Executive Creative Director & Managing Director, Jung von Matt Berlin, Howard Finkelstein – Senior Copywriter, Wieden+Kennedy New York, Levan Lepsveridze – Chief Creative Officer & Co-founder, Leavingstone si Jussi Pekkala – Creative/Copywriter, hasan & partners.

McCann a castigat premii si nominalizari cu campaniile dezvoltate pentru: Mega Image, Virgin Radio, KFC, Coca Cola, Radio 21, Rom Autentic, Fundația Renașterea și Untold Festival. Campaniile premiate care apartin de McCann Worldgroup sunt: Mega Image – „Veggie Heroes”, Virgin Radio – „Play It Safe”, KFC – „Christmas Bucket”, KFC – „WI-FI Tests” Vodafone – „Live From A Different World”, Coca-Cola – „My Closest 200 Friends”, Radio 21 – „Mono”,  ROM Anthem – „ROM Autentic”, Fundatia Renasterea – „Brave Cut” si Untold Festival  – „Transilvania All-Inclusive”.

“Live. From a Different World” este campania anului, câștigând totodată și  un Grand Fibra și 4 premii Gold Fibra .

Juriul a acordat un premiu special in acest an pentru campania “Brave Cut” realizată de McCann Worldgroup România pentru Fundația Renașterea, campanie care a fost înscrisă în categoria Non-Profit.

Ioana Zamfir (McCann Bucharest) și Alin Sirbu (McCann Bucharest) au avut cele mai multe campanii nominalizate și câștigătoare, fiind desemnați Coprywriterul Anului, respectiv Art Directorul Anului. Cei doi au contribuit la dezvoltarea campaniilor Fundatia Renasterea – „Brave Cut”, Rom Autentic – „Rom Anthem”, Rom Autentic – „Rombot” și Mega Image – „Veggie Heroes”.

Ursus Breweries, clientul anului

Proiectele premiate realizate de Ursus Breweries sunt Grolsch – „Grolsch Awake Experiment”, Ursus – ” Ursus Escape Room LIVE”, Timișoreana Nepasteurizată – „The Brewer’s Secret”.

Câștigătorii Young FIBRA / Telekom sunt Doina Goian – Locul I/ Gold Young FIBRA,  Bogdan Apetrii și Georgiana Bobu – Locul II/ Silver Young FIBRA și Alexandru Stan – Locul III/ Bronze Young FIBRA.

Festivalul local de creativitate Premiile FIBRA este organizat de IQads și susținut IAA, UAPR, ADC*RO și IAB România.

Lista cu toți câștigătorii, aici

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: