fbpx
BizRemote

Câți burgeri și câte pizza și shaorme au comandat românii prin Glovo2 min

18/05/2020 2 min read

Câți burgeri și câte pizza și shaorme au comandat românii prin Glovo2 min

Reading Time: 2 minute

Românii au comandat peste 16,3 milioane de produse prin aplicația de servicii livrare rapidă Glovo în cei doi ani de când aceasta este prezentă pe piața locală.

Care sunt cele mai comandate produse? De la deschiderea Glovo au fost comandate aproape 2 milioane de burgeri, 650.000 de shaorme, 680.000 de porții de cartofi și 520.000 de pizze. București, Timișoara, Brașov, Cluj-Napoca și Iași se află în topul orașelor cu cele mai multe comenzi.

Categoria “Orice/Anything”, care le permite utilizatorilor să comande orice din orașul lor, a înregistrat o creștere semnificativă față de anul trecut, fiind comandate peste 450.000 de produse (vestimentație, obiecte decorative, delicatese de la magazine de profil, gadget-uri, articole sportive etc.).

În aplicație sunt înscriși în acest moment peste 17.200 de curieri parteneri. Aceștia au parcurs în cei doi ani peste 23,2 milioane de km pe bicicletă, pe jos, cu scuterul sau cu mașina și au îmbunătățit durata medie de livrare, de la 45 de minute la 38 de minute pentru mai mult de 90% din comenzi.

Potrivit estimărilor Glovo, un curier poate câștiga aproximativ 24 de lei pe oră, ceea ce poate asigura un venit mai mare decât un salariu mediu pe economie.

“În ceea ce privește partenerii, dacă în luna mai a anului trecut aveam 235 de business-uri în aplicație, acum am ajuns la peste 1500 de parteneri activi, printre care putem menționa parteneri puternici precum McDonald’s, KFC, Starbucks, Burger King, Pizza Hut, Subway sau Taco Bell”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

Glovo a extins parteneriatul cu Kaufland în toate orașele în care aplicația oferă servicii și, în aprilie, a dezvoltat un proiect pentru ajutorarea persoanelor în vârstă, către care a livrat peste 260,000 de produse. De la începutul parteneriatului, din Kaufland au fost livrate peste 4 milioane de produse.

Cele mai mari valori ale comenzilor au fost înregistrate tot pentru Kaufland, respectiv 3.001 lei pentru o listă de cumpărături de 293 de produse și 2.561 lei pentru o listă de cumpărături de 281 de produse. Cea mai mare comandă din afara secțiunii Kaufland a avut o valoare de 2.248 lei, pentru 29 de produse de la un magazin cu specific rusesc din București.

Glovo este prezentă în 26 de centre urbane din România: București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad, Ploiești, Brăila, Galați, Oradea, Pitești, Buzău, Slatina, Târgu Mureș, Alba Iulia, Bacău, Deva, Baia Mare, Focșani, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Corbeanca, Satu Mare. 22 dintre acestea au fost inaugurate în ultimul an.

În București, pe lângă extinderea în localitățile din proximitate precum Corbeanca, Otopeni, Săftica sau Petrești, a fost extinsă luna trecută aria de acoperire în zonele Tunari, Mogoșoaia, Bragadiru, Chitila și Popești-Leordeni.

2 Comments
  1. […] „În ceea ce privește partenerii, dacă în luna mai a anului trecut aveam 235 de business-uri în aplicație, acum am ajuns la peste 1500 de parteneri activi, printre care putem menționa parteneri puternici precum McDonald’s, KFC, Starbucks, Burger King, Pizza Hut, Subway sau Taco Bell”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România, conform revistabiz.ro. […]

  2. […] Source: Câți burgeri și câte pizza și shaorme au comandat românii prin Glovo – Revista Biz […]

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *