Analize BizRemote by certSIGN

Ce au făcut românii în pandemie: grădinăritul, curățenia şi gătitul au trecut pe primul plan

1 iun. 2020 2 min

Ce au făcut românii în pandemie: grădinăritul, curățenia şi gătitul au trecut pe primul plan

Reading Time: 2 minute

Trei categorii de produse ale căror vânzări au explodat în perioada 16 martie – 15 mai ilustrează cele trei preocupări majore ale românilor blocați în case și apartamente: gătit, curățenie în apartament și, pentru cei cu ceva teren în jurul casei, grădinărit, potrivit estimărilor Studio Moderna.

Compania, care deține brandurile Dormeo, Delimano și Top Shop, a reușit să compenseze dispariția vânzărilor în rețeaua de 42 magazine, închise în urma deciziei autorităților ca măsură de prevenție împotriva răspândirii pandemiei COVID-19, cu vânzările online de produse.

Vânzările înregistrate oglindesc tendințele din societatea românească în ultimele două luni. Astfel, mai mulți români s-au ocupat de grădinărit, datorită timpului disponibil, așa că au comandat unelte serioase, cea mai cerută din portofoliul Studio Moderna fiind dispozitivul de săpat Top Shop Tornadica, pentru care vânzările au crescut cu 114% în cele două luni de restricții de circulație, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Mulți dintre români s-au apucat să facă ordine în dulapuri, să arunce lucruri vechi și să curețe, motiv pentru care vânzările de aspiratoare Rovus Storm Vac  au crescut cu 47% față de cele două luni precedente, în timp ce mopul cu aburi Rovus Nano Steamer a atins vânzări record de 3.400 de bucăți.

În încercarea de a reduce sursele de poluare, românii au cumpărat filtre de apă instant, precum Delimano, produs achiziționat de 11.000 de români în cele 2 luni de restricții.

În ceea ce privește gătitul, Studio Moderna a avut vânzări care au depășit cele mai optimiste așteptări. Blenderul cu mixare în vid MultiFresh de la Delimano și grătarul electric Delimano Perla Electric Grill au totalizat vânzări de peste 180.000 de euro. Performanțe peste așteptări a au înregistrat și vânzările robotului de bucătărie Delimano.

Studio Moderna este un retailer omni-channel prezent în 21 de țări din Europa Centrală și de Est, prin brandurile Dormeo, Delimano, Walkmaxx, Wellneo, Rovus și Top Shop.

Foto: © Ocusfocus | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: