Business Companii Stiri Tech

Ce înseamnă pentru angajații Profi introducerea chatboţilor Druid

4 dec. 2020 2 min

Ce înseamnă pentru angajații Profi introducerea chatboţilor Druid

Reading Time: 2 minute

Druid, producătorul de asistenţi virtuali inteligenţi pentru organizaţii de tip Enterprise, şi PwC România, una dintre cele mai mari companii de audit şi consultanţă globale, au încheiat un acord cu Profi cea mai extinsă reţea de supermarketuri şi magazine de proximitate din România, pentru simplificarea proceselor de resurse umane prin intermediul chatboţilor Druid

Proiectul de implementare de chatboţi Druid a fost inițiat ca urmare a nevoii reţelei Profi de a le oferi şefilor celor aproape 1.400 de magazine și centre logistice din teritoriu o soluţie prin care activităţile administrative de resurse umane, mari consumatoare de timp, să fie automatizate. Rulajul de personal la nivelul celor 16.000 de salariaţi distribuiţi în teritoriu presupunea o activitate administrativă intensă pentru şefii de magazine, responsabilii centrelor logistice și personalul din departamentul Resurse umane. Fiecare şef de magazin trebuia să completeze manual în sistemele interne fişele de angajare, informaţiile necesare contractelor de munc㸠evidenţa angajaţilor, pontaje interne şi alte activităţi specifice resurselor umane.

”Soluţia propusă de PwC a presupus proiectarea şi antrenarea unui chatbot integrat cu sistemele de resurse umane, dar şi cu roboţi UiPath pentru automatizarea tuturor activităţilor legate de generarea contractelor de muncă şi integrarea personalului în companie”, a explicat Gabriel Voicilă, Partener Tehnologie, PwC România.

Astfel, chatbotul preia automat, prin scanare, cu ajutorul Optical Character Recognition (OCR), datele de identificare din cartea de identitate, completează împreună cu candidatul restul informaţiilor necesare din nota de informare şi fişa de angajare, apoi trimite contractul de muncă. Fiecărui nou angajat i se creează automat un dosar electronic cu toate documentele asociate, astfel încât eventualele notificări referitoare la stadiul de înrolare a noilor angajaţi să fie trimise și cât mai multe informații să poată fi accesate rapid. De asemenea, chatbotul va oferi asistență, prin automatizarea generării de adeverinţe.

„Faptul ca rețeaua noastră crește în fiecare an cu sute de magazine, adăugându-i-se mii de noi angajați, face imperativă utilizarea unor soluții de avangardă care să ne eficientizeze constant performanțele,” a declarat Diana Stoica, Director HR al rețelei Profi Rom Food. “Ne așteptăm ca roboții UiPath să conducă exact spre un astfel de rezultat”.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: