fbpx
Marketing Stiri

Cine va reprezenta România în competiția Young Marketers la Cannes?

16/05/2017

Cine va reprezenta România în competiția Young Marketers la Cannes?

Florentina Dumitru și Ștefania Bugan – echipa Connected – sunt câștigătoarele competiției  Young Marketers în cel de-al treisprezecelea sezon al The Alternative School for Creative Thinking. Ele vor reprezenta România în competiția cu același nume de la Cannes Lions, unde vor concura cu echipe similare din toate țările lumii.

La cea de-a treisprezecea ediție a The Alternative School au fost admiși peste 40 de concurenți din de la companii precum Albalact, Altex, Golin, GSK, Electrecord, Henkel, Philips, Rogalski Damaschin, Vel Pitar, Skin, dar și studenți de la SNSPA și Jurnalism, care au primit burse în urmă competiției anterioare înscrierii. 

Timp de aproape două luni, elevii școlii au avut acces la conținut curatoriat via Dubai Lynx, Eurobest, Cannes Lions și Spikes, au avut întâlniri cu lideri din mediul de marketing și business din țară și din străinătate (WGSN, Publicis Paris), precum și acces la două evenimente de industrie – The Future of Marketing și The Best of FMCG, unde sunt înrolați peste 20 de speakeri români și străini.

În competiție au rămas nouă echipe, ale căror aplicații au fost evaluate de specialiști din industrie, printre care: Elena Markos, Business Development Manager- UK, IRL & CEE, WGSN, Hände Guler, director de creație DDB Berlin, Tahaab Rais, Head of Planning & Strategy F7 MENA, Nicoleta Pădure, fost jurat român la Eurobest și Dubai Lynx, Alexandru Haidamac, câștigător de gold la competiția Young Lions Design, Alexandra Bombiță, Andrei Chirisi – veterani ai The Alternative School și membri în Above 106, grupul de elită al Școlii, Vera Gavrilă, Strategy Director la Media Concept Store, Filip Gonzacenco art director Publicis Paris, Vesna Vlasic–Managing Director, McCann Serbia, Tamara Kostro, PR Director at McCann Adriatics, Alina Damaschin, juratul român la Cannes Lions PR 2017 și Managing Partner la Rogalski Damaschin, Mara Cristina, brand manager MiniPrix și Florentina Taudor, CEO Renania.

Clasamentul final a arătat astfel: Connected – 4,06; Deep Watermark – 3,72; Ineratio – 3,67; Chicas Bombillas – 3,47; Elision – 3,39; Kaleidonorm – 3,17; The Antlers – 3,01; airplane – 2,80; ImaginAd – 2,78.

Top 3 echipe: Connected, Deep Watermark și Ineratio

 La încheierea semestrului cei prezenți au fost invitați să evalueze la rândul lor calitatea experienței de la The Alternative School.

Ce spun finaliștii despre The Alternative School:

“Eu am avut șansa să studiez în Londra și regăsesc în sistemul de la The Alternative School stilul britanic de predare, mod de lucru, exigență. Foarte bine aleși speakerii, informațiile de la WGSN – foarte interesante” (Ștefania Bugan, membră a echipei câștigatoare)

“E o școală care te conectează la viitor. Idei, noi, trenduri care abia se conturează.”, (Florentină Dumitru, GSK, membră a echipei câștigatoare).

 “Well, cred că mai vin și semestrul viitor, deci chiar aș recomanda” Iulia Boloaca, finalist.

“A fost cea mai tare experiență de învățare la care am participat vreodată. Super profesionalism și implicare. Un loc în care te simți apreciat și încurajat, un loc în care se deschid uși la care doar visai”, Ruxandra Besciu, finalist.

“O școală cu emoție, suflet și inspiratie” – Maria Popa, finalist.

“Voi recomanda această școală celor care chiar doresc să se conecteze la industriile creative,  îmi doresc să revin”. Tudor Neagu, finalist.

 

 

 

 

 

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE