Business Stiri

Connections anunță finalizarea tranzacției cu IGT Solutions pentru filialele sale de Service Delivery

25 iul. 2025 3 min

Connections anunță finalizarea tranzacției cu IGT Solutions pentru filialele sale de Service Delivery

Reading Time: 3 minute

Connections, companie de tehnologie listată la Bursa de Valori București, piața AeRo (simbol bursier CC) anunță finalizarea demersurilor de vânzare a diviziei de Back Office Services din Bulgaria, Serbia și România, deținută prin compania sa Outsourcing Support Services S.R.L. (OSSR), către compania IGT Solutions – cu sediul central în India (headquarter) și cu activitate inclusiv în Europa/România (București).

Semnarea SPA-ului (Share Purchase Agreement) a avut loc în luna martie 2025, ca urmare a unei decizii strategice a Connections de a se concentra pe dezvoltarea business-ului în zonele core – inteligență artificială și securitate cibernetică.

Valoarea tranzacției se ridică la 4,5 milioane euro, iar o parte din componenta fixă a prețului a fost deja achitată.

Finalizarea procesului de vânzare a companiei OSSR România împreună cu filialele din Bulgaria și Serbia ne asigură o parte din capitalul necesar pentru startul unei noi etape de investiții: dezvoltarea de soluții avansate de inteligență artificială și securitate cibernetică – pe care o pregătim de la începutul anului 2025. Tranzacția încheiată cu IGT Solutions înseamnă consolidarea poziției Connections, într-un moment în care noile tehnologii au puterea să schimbe regulile jocului în toate domeniile și industriile”, consideră Bogdan Florea, Fondator & Co-CEO Connections.  

În urma acestei tranzacții, IGT Solutions preia echipele din cadrul filialelor OSSR din România, Bulgaria și Serbia (aproximativ 150 de angajați), ceea ce va contribui la scalarea operațiunilor și consolidarea avantajului competitiv al companiei în Europa.

Connections marchează, în 2025, primii săi 20 de ani de activitate pe piața din România, timp în care a înregistrat performanțe notabile: listarea la bursă (2021), un an record la capitolul venituri (2023), prima marjă de profit de două cifre (2024), proiecte strategice de digitalizare instituțională, respectiv dividende distribuite în fiecare an către investitorii săi.

Pasul următor, din perspectiva pieței de capital, este trecerea companiei pe piața reglementată, demers pe care Connections îl pregătește atât prin creșterea standardului de guvernanță corporativă, cât și prin îmbunătățirea constantă a performanței sale financiare.

Connections (simbol bursier CC) este o companie-flagship pe piața de transformare digitală din România, având peste 300 de angajați și o experiență de 20 de ani în cele mai digitalizate piețe de tehnologie din Europa Centrală și de Est: Bulgaria, Serbia, birouri de vânzări în USA și UK și reprezentanți în Germania și Orientul Mijlociu. Compania este specializată în Intelligent Automation, IT Infrastructure Support, Digital Business Process Management și Software Development On Demand.

Totodată, Connections investește constant în dezvoltarea unor produse software pentru industrii diverse, precum audit și consultanță, energie verde și boți specializați în contabilitate și HR. 
 Clienții Connections sunt companii globale și companii medii românești din industrii precum Banking, FMCG, Energie, Telecom și Retail, precum și instituții guvernamentale din România. 
 Din luna septembrie 2021, compania Connections este listată pe piața AeRo a Bursei de Valori București, segmentul Premium. Detalii despre activitatea companiei pot fi consultate pe www.connections.tech

IGT Solutions este o companie de Customer Experience (CX) care oferă interacțiuni personalizate, relevante și eficiente prin combinarea tehnologiei de ultimă oră cu soluții inovatoare, folosind puterea AI-ului Generativ (Gen AI) pentru a livra experiențe excepționale utilizatorilor finali. 
 Cu abilitatea de a integra perfect inteligența umană și cea digitală, IGT Solutions este un partener de încredere pentru administrarea end-to-end a relației cu clienții globali din diverse industrii.

Fondată în 1998, compania deservește peste 90 de clienți globali de top și are o echipă de peste 25.000 de experți în CX, care gestionează procese pentru clienți din 31 de centre de livrare globale, localizate în 13 țări. Portofoliul IGT Solutions include servicii de transformare digitală, integrare de platforme, soluții bazate pe AI/ML și Gen AI, automatizări inteligente și analitică avansată, precum și un spectru complet de servicii și soluții BPM (Business Process Management).

Articole pe aceeași temă: