BizRemote by certSIGN

Cum s-au transportat pe calea ferată 500 de tone de componente auto din Wuhan în Franța în plină pandemie

18/06/2020 2 min read

Cum s-au transportat pe calea ferată 500 de tone de componente auto din Wuhan în Franța în plină pandemie

Reading Time: 2 minute

GEFCO a transportat 500 de tone de componente auto esențiale din Wuhan (China) către Franța, cu ajutorul unuia dintre primele trenuri dedicate (block trains) care au plecat din orașul chinez de la instalarea carantinei Covid-19 și până în prezent.

Cum cererea pentru transport feroviar din China a crescut enorm din cauza limitărilor transportului naval, și cum majoritatea marfarelor aveau ca destinație finală Germania, GEFCO a colaborat cu operatorii de transport feroviar și ai terminalelor pentru a coordona această livrare specială și a trimite un tren dedicat direct în Franța.

Soluția oferită a fost livrare directă door-to-door, care include toate aranjamentele  necesare de dinainte și după transport, rutier și aerian, încărcarea containerelor la furnizorii din Shanghai și Chengdu, procedurile personalizate și depozitarea în Franța.

GEFCO a oferit proceduri fără contact uman în toate terminalele, ca parte a procedurilor stricte de siguranță în contextul COVID-19. Prin transportarea componentelor pe cale feroviară, timp de trei săptămâni, în containere sigilate, s-a asigurat că nu există niciun risc de contaminare.

Cele 41 de containere au ajuns la terminalul Lille Dourges din Dourges, nordul Franței, la 19 zile de la colectare, pe 21 aprilie 2020, după un traseu de 10.000 km parcurși prin șapte țări: China, Kazahstan, Rusia, Belarus, Polonia, Germania și Franța.

Logistica feroviară este un serviciu important din portofoliul GEFCO, oferind o soluție mai ieftină comparativ cu transportul aerian și cu reduceri importante de emisii de dioxid de carbon. Acest tren dedicat, care a venit din China către Europa pe un coridor definit, a asigurat o reducere de 4.500 tone a emisiilor de CO2 în comparație cu transportul aerian.

„Asigurarea primului block train de la Wuhan către Franța a marcat o realizare importantă pentru GEFCO în contextul provocărilor globale generate criza COVID-19. În aceste vremuri dificile, soluția noastră de transport feroviar reprezintă o propunere sustenabilă, eficientă din punctul de vedere al costurilor și al timpului, dar și de încredere”, a declarat Alice Defranoux, Global Rail Manager, GEFCO.

Odată cu întreruperea activităților fabricilor auto în Europa, GEFCO a venit cu soluții de stocare a componentelor în depozite locale, pentru a le asigura clienților un acces rapid la stocuri imediat ce producția a repornit.

Cu scopul de a ajuta producătorii în reluarea activității, GEFCO a transportat peste două milioane de măști pentru a proteja sănătatea angajaților la revenirea la lucru. Inițial, aceste transporturi de echipamente de protecție au fost realizate pe calea aeriană, dar acum continuă cu ajutorul trenurilor speciale.

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole pe aceeași temă