Marketing Creativitate

„Dame Un Grrr”, fenomenul viral made in Romania

26 iun. 2025 2 min

„Dame Un Grrr”, fenomenul viral made in Romania

Reading Time: 2 minute

În două săptămâni de când Fantomel și Kate Linn au încărcat pe platformele de social media, melodia „Dame Un Grrr” a devenit virală la nivel mondial, ajungând instant pe primul loc in topul global al platformei TikTok. Lansată alături de Universal Music România, parte a Universal Music Group, si Creator Records, melodia a apărut official pe toate platformele de streaming pe 20 iunie, atingând un număr record de creații, pe zi, de peste 350.000.

Peste 6 milioane de utilizatori ai aplicației TikTok au folosit sunetul oficial al melodiei „Dame Un Grrr” realizând materiale diverse, de la sesiuni de machiaj, la dansuri, la mișcări amuzante – elementul comun fiind gestul de “gheară”. În plus, cele peste șapte milioane de creații au adunat peste cinci miliarde de vizualizări.

Echipa Juventus a postat un videoclip folosind melodia, la fel cum s-a întâmplat cu numeroși creatori de conținut cu cifre impresionante, printre care celebri frați Kalin Brothers care au mai folosind melodii românești în trecut.

Un trend universal, lansat alături de Universal Music România și Creator Records, piesă „Dame un Grrr”, domină TikTok-ul și este ascultată masiv în întreaga lume, cu Indonezia în frunte, generând nu mai puțin de 3 milioane de creații și peste 1 miliard de vizualizari, impulsionată de influenceri locali precum vilmeijuga. Succesul viral al piesei este alimentat de valul de creatori care s-au filmat pe acest sunet, printre care se numără timurtopaboy și carlhoos_ din Statele Unite, moncluscarol din Spania, dar și juventus din Italia.

Numeroși artiști sau influenceri din România au postat pe TikTok videoclipuri în care folosesc sunetul “Dame Un Grrr”.

„Nu pot să exprim în cuvinte cât de fericit și recunoscător sunt! Este incredibil câte lucruri se pot schimba peste noapte! Tot ce ni se întâmplă este datorită vouă, celor cărora v-a plăcut melodia și ați răspândit sunetul pe TikTok peste tot în lume! Stați aproape pentru că urmează să filmăm și videoclipul și abia așteptăm să îl vedeți!”, spune Fantomel.

„Este un sentiment minunat să vezi că piesă ta a ajuns la milioane de oameni!! Sper să vă distrați pe melodia noastră și mai sper să fie și un reminder să nu renunțați să credeți în visul vostru”, completează Kate Linn.

Melodia a luat cu asalt și platforma Instagram, unde, într-un timp scurt, a adunat peste trei milioane de creații și aproximativ un miliard de vizualizări.

 Momentan, „Dame Un Grrr” este pe locul #3 in topul global Shazam. Refrenul memorabil și vibe-ul dansabil, ușor de preluat pe TikTok, împreună cu implicarea activă a influencerilor din întreaga lume, au transformat melodia într-un fenomen viral.

Fantomel, artistul enigmatic cu o identitate ascunsă în spatele unei măști, combină cu măiestrie influențe electronice, pop și world music, creând o experiență sonoră captivantă. De cealaltă parte, Kate Linn, care cucerește de ani buni scenele din Europa de Sud-Est și Orientul Mijlociu, aduce o notă balcanică distinctă, dublată de un succes impresionant, reflectat în milioane de ascultări și premii importante.

Articole pe aceeași temă: