Digital Stiri

Dare Digital livrează servicii de comunicare digitală integrată pentru 19 mall-uri din portofoliul NEPI Rockcastle din România

1 apr. 2024 2 min

Dare Digital livrează servicii de comunicare digitală integrată pentru 19 mall-uri din portofoliul NEPI Rockcastle din România

Reading Time: 2 minute

Dare Digital a câștigat pitch-ul de comunicare digitală integrată organizat de NEPI Rockcastle România, cel mai mare proprietar, dezvoltator și administrator de centre comerciale din Europa Centrală și de Est și prestează servicii digitale integrate, de la strategie de comunicare, creație, social media, activări digitale și paid media pentru 19 mall-uri care acoperă portofoliul companiei la nivel local.

Strategia de comunicare anuală dezvoltată de către agenție implică o abordare customizată pentru producția de conținut și amplificare media atât la nivel centralizat cât și granulat pentru brand și mall-urile din portofoliu.

“Ne propunem să aducem valoare adăugată la nivel de comunicare digitală integrată pentru NEPI Rockcastle România, care presupune o abordare strategică personalizată și o metodologie care îmbină coerent producția de conținut pe medii digitale și promovarea în media în scopul obținerii de KPIs cât și maximizării nivelului de footfall în locațiile fizice.”

Alexandra Andrei, Head of Digital Content & Social Media la Dare Digital

Pentru a susține obiectivele din 2024 prin maximizarea de digital KPIs cu conținut relevant, adaptat poziționării geografice a mall-urilor, audiențelor main și integrând totodată obiceiuri de consum de canale digitale, formate în trend și dezvoltarea de key messages relevante, agenția a propus o strategie de conținut prin care își propune să genereze conversații relevante în toate fazele unui funnel de marketing și care să transforme the casual followers în active shoppers.

“Am ales Dare Digital pentru propunerile de digital integrate care se traduc într -un mod de lucru și un workflow bine pus la punct prin care avem certitudinea că vom putea comunica coerent pentru fiecare entitate din portofoliu, dar și într-un mod centralizat în funcție de audiențele pe care le avem în vedere în fiecare locație. Mixul de strategie de comunicare și conținut, dar și abordarea la nivel de paid media arată o înțelegere clară a categoriei și a nevoilor audiențelor în industria în care activăm. Mai mult, orientarea către eficientizarea rezultatelor se traduce, în final, în traficul generat în centrele noastre comerciale dar și în KPIs de digital pe obiectivele noastre anuale.”

Roxana Baias, Head Group Marketing NEPI Rockcastle

NEPI Rockcastle este cel mai mare proprietar, dezvoltator și administrator de centre comerciale din Europa Centrală și de Est (ECE). Portofoliul companiei, în valoare de 6,8 miliarde de euro, cuprinde 2,2 milioane de metri pătrați în nouă țări din Europa Centrală și de Est. Este lider de piață în România și Polonia (cele mai mari două piețe ale NEPI Rockcastle), Bulgaria, Ungaria și Slovacia și deține centre comerciale în Croația, Cehia, Lituania și Serbia.

„Începerea colaborării cu NEPI Rockcastle, cel mai important jucător din industria de retail real estate, reprezintă un moment cheie pentru noi. Acest parteneriat nu doar că evidențiază angajamentul nostru către optimizarea amprentei digitale a clienților din portofoliul Dare, ci marchează și unul dintre cele mai provocatoare procese de pitch pe care le-am coordonat până în prezent. Drumul către această colaborare a constat într-o planificare riguroasă și previziune strategică în două etape distincte de pitch desfășurate pe o perioadă de trei luni, subliniind dedicarea noastră de a depăși standardele industriei și de a cultiva o relație care promite creștere mutuală substanțială și inovație.”

Ruxandra Florescu, Chief Growth Officer la Dare Digital
Array

Articole pe aceeași temă: