Stiri Digital MarComm PR Publicitate

Digitas România și Publicis Relations ne invită să privim frica dintr-o nouă perspectivă

5 apr. 2024 3 min

Digitas România și Publicis Relations ne invită să privim frica dintr-o nouă perspectivă

Reading Time: 3 minute

În lumea asigurărilor, comunicarea riscurilor și incertitudinilor vieții au inspirat dintotdeauna frică pentru că valoarea unei asigurări este mai ușor de înțeles și de apreciat atunci când se întâmplă o daună, un eveniment nefericit. Pentru a lua decizia de cumpărare a unei asigurări, oamenii sunt puși, inevitabil, în situația de a-și imagina scenarii negative, imprevizibile, care, implicit, inspiră frică.

Dar, oare, dacă ne-am uita la frică dintr-un unghi optimist? Iată întrebarea care stă la baza platformei de comunicare Allianz-Țiriac, semnate de agențiile Digitas și Publicis Relations.

Cu mesajul „Protejează tot ce-ți face inima să bată mai tare”, noua campanie de comunicare Allianz-Țiriac lansează un mesaj inedit în lumea asigurărilor, transformând frica într-un barometru pozitiv al unei vieți care merită trăită din plin.

Așa cum arată și manifesto-ul campaniei, frica devine un motor puternic, ambalat pozitiv, în entuziasm și curaj. Frica aceea bună, care nu ne împiedică, ci ne împinge înainte, este cea care ne arată cât de valoroase sunt, de fapt, evenimentele care urmează să se întâmple în viața noastră și care merită trăite și protejate: o cerere în căsătorie, rezultatul unui test de sarcină, examenul de la școala de șoferi, prima zi a unui business pe cont propriu.

AZT MovingIn DOOH 0603

„O idee este atât de curajoasă pe cât este clientul care o semnează. Suntem mândri să lansăm împreună cu colegii noștri de la Publicis Relations prima campanie pentru Allianz-Țiriac Asigurări, un client care a ales să schimbe modul în care categoria asigurărilor de viață se raportează la frică. Frica poate fi și emoția care stă la baza tuturor lucrurilor care merită trăite în viață. Poate chiar ar fi bine să ne fie frică mai des.”Ana-Maria Țarălungă, Creative Director – Digitas România.

Digitas România și Publicis Relations ne invită să privim frica dintr-o nouă perspectivă în campania aniversară Allianz-Țiriac Asigurări

„Într-un an în care sărbătorim 30 de ani de prezență în România, vrem să îndemnăm românii să protejeze tot ce le face inima să bată mai tare și să descopere cum asigurarea potrivită este un partener esențial în călătoria fiecăruia prin viață, oferindu-le siguranța și protecția necesare pentru a putea trăi la maximum fiecare moment important pentru ei.”Marilena Bârliga, Director Divizia Market Management și Comunicare  – Allianz-Țiriac Asigurări.

Campania “Protejează tot ce-ți face inima să bată mai tare” este o abordare integrată, lansată în această lună în online și radio și, în curând, în alte medii de comunicare în masă.

„Două treimi dintre noi simțim frică înaintea unor momente de fericire. Important este să învățăm că teama aceasta nu înseamnă să ne ascundem, ci să ne bucurăm și să protejăm cum putem mai bine lucrurile care ne fac inima să bată mai tare. Asta ne propunem prin campania Allianz-Țiriac – să aducem o nouă perspectivă, optimistă, și să construim conversația pe aspecte relevante pentru români, identificate printr-un studiu local dedicat înțelegerii culturii noastre. Astfel, am reușit să punem în legătură directă momentele de împlinire cu perspectiva asupra vieții și cu modurile în care ne pregătim și avem grijă de acestea,”Ioana Ciobanu, Communications Director – Publicis Relations.

De 30 de ani, Allianz-Țiriac este alături de români prin susținere și protecție financiară, în momentele importante din viața lor. În acest context, compania își întărește angajamentul față de clienții săi, de a le sta alături, protejând ceea ce le face inima să bată mai tare, cu produsele și serviciile de asigurare potrivite.

Allianz-Țiriac a intrat în portofoliul agențiilor Digitas România și Publicis Relations în urma unui pitch de creație, comunicare & PR și social media câștigat la finalul lui 2023.

Echipele Digitas, Publicis Relations & Allianz-Țiriac Asigurări:

Bianca Matache – Jr. Art Director, Horia Gîrbea – Copywriter, Roland Împușcatu – Digital Copywriter, Marius Fărcășanu – Digital Art Director, Alin Badiu – Group Creative Director, Ioana Mihai – Associate Planning Director, Ana-Maria Țarălungă – Creative Director, Alina Floroian – Client Lead, Andreea Popescu  – Sr. Client Manager, Mirela Stoica – Communications Specialist, Teodora Cîrstea – Communications Manager, Ioana Ciobanu – Communications Director, Marilena Bârliga  – Director Divizia Market Management și Comunicare Allianz-Țiriac Asigurări, Narcisa Gheorghe  – Coordonator Marketing Allianz-Țiriac Asigurări, Anelis Baciu  – Coordonator PR Allianz-Țiriac Asigurări, Andreea Andrei – Specialist Marketing Allianz-Țiriac Asigurări.

Array

Articole pe aceeași temă: