Interviuri Interviuri & Opinii Lifestyle MarComm

Disney+: 60 de producții locale în EMEA până în 2024

25 iul. 2022 4 min

Disney+: 60 de producții locale în EMEA până în 2024

Reading Time: 4 minute

Serviciul de video streaming al The Walt Disney Company, s-a lansat în România odată cu alte peste 20 de ţări din Europa. Disney+ aduce românilor peste 700 de filme și 900 de seriale de portofoliu, plus alte 150 de titluri originale. Am vorbit cu Kakhaber Abashidze, Prim-Vicepreședinte, General Manager Media și Country Manager The Walt Disney Company Central & Eastern Europe, despre strategia pentru România, lansare și planuri.

Ce reprezintă România în strategia Disney+ la nivel european?

România este o piață foarte importantă pentru noi. Nu anunțăm cifre specifice, însă știm că românii iubesc Disney și sunt mari fani Marvel și iubitori de conținut. Catalogul noastru de divertisment general este incredibil de amplu și sunt convins că românii vor fi mulțumiți de ce le-am pregătit.

Ce va aduce diferit Disney+?

În primul rând, ne diferențiem prin conținutul nostru de neegalat: Disney+ este casa exclusivă a filmelor şi serialelor Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic și de divertisment general de la The Walt Disney Company. Întregul conținut se adresează unui public foarte larg, este o alegere excelentă pentru familii, dar și pentru oricine, indiferent de vârstă, statut, interese – există conținut potrivit pentru fiecare.

De asemenea, Disney+ impresionează prin funcționalitățile sale, fiind practic si ușor de utilizat. Aș menționa aici servicii personalizate, număr nelimitat de descărcări pe maxim 10 dispozitive, posibilitatea creării a 7 profiluri, control parental de încredere sau vizionarea de înaltă calitate cu redare video 4K Ultra HD și audio Dolby Atmos pe 4 ecrane simultan. Un argument în plus este prețul: serviciul se lansează în România cu o ofertă excelentă calitate/preț: 29.99 lei pentru abonamentul lunar și 299,90 lei abonamentul anual.

Cum arată portretul unui spectator Disney+ și de ce?

Nu putem vorbi de un singur tip de spectator Disney+. Diversitatea conținutului găzduit de serviciul nostru de streaming este cea mai bună dovadă că ne adresăm unui public foarte larg.

Gama noastră de conținut cuprinde șase branduri, de la Disney și Pixar, care se adresează familiilor și copiilor, la îndrăgitele francize Star Wars și Marvel, unde fanii vor găsi toate producțiile create vreodată din fiecare dintre cele doua universuri, până la de mii de ore de filme și seriale de divertsiment general de la 20th Century Studio, FX sau Searchlight, grupate sub brandul Star. Și există, desigur, documentarele și serialele spectaculoase, binecunoscute de la National Geographic.

Așadar, în timp ce vă puteți bucura împreună cu copiii dvs. de unele dintre cele mai grozave animații, cum ar fi „Encanto”, care s-a situat pe locul 1 în topul celor mai vizionate producții pe Disney+ pe toate piețele în primele două săptămâni de la lansarea globală, puteți de asemenea viziona personajul Pixar preferat în seriale și scurtmetraje originale, precum „Monștri la muncă” sau „Aventurile lui Dug”, vă puteți relaxa privind cele mai noi episoade din „Obi-Wan Kenobi” sau „Povestea lui Bobba Fett” de la Lucasfilm și „Loki” sau „Moon Knight” de la Marvel. Există, desigur, producții destinate unui public mai matur, precum „The Kardashians” sau „Pam & Tommy”, care îl aduce în rolul principal pe actorul român Sebastian Stan.

Kakhaber Abashidze, Prim-Vicepreședinte, General Manager Media și Country Manager The Walt Disney Company Central & Eastern Europe - interviu Disney+

Cu câte titluri va debuta platforma și cum va evolua în timp biblioteca de conținut?

Încă din ziua lansării sunt disponibile aproximativ 2000 de titluri, ceea ce înseamnă mii de ore de conținut de vizionat. Cu siguranță fiecare va găsi ceva pe placul său. În plus vor fi adăugate în fiecare an 100 de titluri noi.

Care sunt titlurile pe care le considerați cele mai importante în momentul lansării și de ce?

Așa cum precizam anterior, încă din ziua lansării, românii vor avea acces la o gamă uimitoare de titluri precum „Luca” și „Encanto”, serialul original Star Wars „Obi-Wan Kenobi” și „Moon Knight” de la Marvel la „The Kardashians” și „Pam & Tommy”, cu românul Sebastian Stan, care va încânta publicul adult. Având în vedere varietatea disponibilă pe platformă ar fi greu să alegem un singur titlu.

Cum comunicați această lansare?

Avem o campanie de marketing de mare amploare, cu un mix larg de media și multe activități non-standard, cum ar fi proiecții în București sau zone tematice special create în Mamaia în această vară.

Care considerați că este specificul pieței din România? Cum ne deosebim de alte țări?

Cercetarea pe care o desfășurăm în mod regulat arată că brandul Disney se bucură în mod constant de recunoaștere universală (100%), iar familiaritatea brandului în rândul consumatorilor rămâne la un nivel ridicat, de 94%. Știm totodată că românii sunt fani înfocați Marvel. Totuși, putem observa că telespectatorii români au multe în comun cu publicul din alte țări. Aș spune că în prezent trăim într-o lume în care există o mulțime de tendințe și preferințe de vizualizare similare.

Ce importanță au în planurile dumneavoastră producțiile locale?

Suntem conștienți de rolul puternic al producțiilor locale în consolidarea Disney+ și ne concentrăm pe crearea de conținut de calitate, inclusiv producții locale și regionale, despre care credem că vor avea succes în rândul publicului. Obiectivul nostru este să dezvoltăm 60 de producții locale în EMEA până în 2024. În prezent, punem bazele unei echipe locale de producție în Europa Centrală și de Est care va lucra la dezvoltarea de conținut în regiunea noastră.

Rețelele de streaming au ajuns să aibă mai mulți adepți și potențial în timpul pandemiei? Care este strategia Disney+ pentru a menține acești consumatori loiali online odată ce pandemia se va termina?

Strategia noastră pentru Disney+ este simplă – să oferim cel mai bun conținut la un preț competitiv pe o platformă avansată din punct de vedere tehnologic și cu funcționalități atractive.

Care sunt principalele tendințe în streaming online în acest moment?

Îmi pot imagina că serviciile de streaming vor avea o răspândire vastă şi vor deveni un loc unde vom găsi în mod firesc o mulţime de tipuri de conţinut, inclusiv programe sportive. Cu siguranță ne așteaptă multe lucruri în viitor, iar Disney are toate atuurile pentru a oferi cele mai bune experiențe abonaților săi și pentru a crea valoare semnificativă pe termen lung: proprietate intelectuală, branduri, tehnologie și echipă.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: