Interviuri

Domeniile Mar’tinutzi: Regal de evenimente la castel

11 aug. 2022 4 min

Domeniile Mar’tinutzi: Regal de evenimente la castel

Reading Time: 4 minute

După o investiție de peste 6 milioane de euro care a presupus și restaurarea și transformarea unui castel în centru de evenimente, complexul Domeniile Mar’tinutzi a devenit locația ideală pentru companiile care vor să organizeze conferințe sau team building-uri chiar între cele mai importante atracții turistice din centrul Transilvaniei.

Camelia Todor, manager la Domeniile Mar’tinutzi, ne-a oferit mai multe detalii despre investițiile și planurile de extindere ale complexului.     

Complexul Domeniile Mar’tinutzi a avut deschiderea oficială în anul 2014, iar Cardinal Hotel a fost deschis doi ani mai târziu. La cât s-au ridicat investițiile în construcții și renovări și ce le oferiți turiștilor?

Complexul Domeniile Mar’tinutzi a fost inaugurat în anul 2014, ca fiind o locație exclusivă pentru evenimente. Cu cele două spații, Mar’tinutzi Ballroom și Grădina de Vară, am reușit de fiecare dată să fim la înălțimea așteptărilor clienților noștri. Toate acestea într-o locație unică, dominată de Castelul Contelui Redey. Doi ani mai târziu, începând cu toamna anului 2016, pe Domeniile Mar’tinutzi a fost inaugurat și Cardinal Hotel, care oferă acomodare în 32 de camere cu condiții de 4 stele, un spa, o nouă sală de evenimente în cadrul hotelului. Facilitățile de care se pot bucura turiștii sunt variate și multiple. Pentru oaspeții care doresc să exploreze împrejurimile, hotelul oferă și un serviciu de închirieri auto. Parcarea privată este gratuită.

Restaurantul à la carte servește mâncăruri tradiționale românești și maghiare. Mai mult decât atât, complexul Domeniile Mar’tinutzi este plasat excelent între cele mai importante atracții turistice din centrul Transilvaniei: cetatea Alba Carolina, cetatea dacică Sarmisegetuza Regia, Castelul Corvinilor Hunedoara, Biserica Fortificată din Viscri, salina Turda, Muzeul Astra Sibiu și cetatea Deva. Investițiile în construcții și renovări s-au ridicat la 6 milioane de euro, dar încă de la început ne-am dorit să fie o locație impresionantă prin grija și atenția la detalii și un loc ce oferă vizitatorilor săi experiențe desăvârșite.

Castelul Rhedey a fost complet restaurat și transformat în centru de evenimente. La ce să se aștepte turiștii de business care vor să ­organizeze un eveniment sau un team ­building aici?

Evenimentele de tip team building sunt în creștere – din ce în ce mai multe companii își dau seama că nu poți să pui oamenii aleatoriu în același birou și să te aștepți ca ei să se integreze singuri. În plus, dezvoltarea abilităților care depășesc datoria fiecărui angajat este, de asemenea, esențială – fără comunicare și colaborare, chiar și cel mai talentat grup de angajați poate eșua în atingerea obiectivelor. Evenimentele corporate, conferințele și evenimentele de tip team building îi ajută pe angajați să învețe să lucreze între ei în diferite situații; îi încurajează să fie creativi și să-și arate abilitățile unice de rezolvare a problemelor; și ajută la îmbunătățirea productivității. Un lucru este sigur – dacă sunt executate corect, evenimentele corporate nu numai că pot fi foarte benefice, dar pot fi și incredibil de distractive pentru toți cei implicați, iar noi la Domeniile Mar’tinutzi ne ocupăm ca totul să fie pe placul fiecărei companii. La ce să se aștepte? În primul rând, evenimentele corporate organizate la Domeniile Mar’tinutzi sunt o experiență deosebită, în cadrul căreia întreaga echipă se poate bucura de activități interesante, socializare, diversitate, aer curat, relaxare și mâncare bună. Prin structura sa, locația noastră este recomandată evenimentelor business premium, team building-urilor, dar și altor tipuri de activități corporate.Indiferent de tipologia evenimentului, indiferent de dimensiunea sau doleanțele clienților, de fiecare dată am fost la înălțime. Ne stau mărturie recenziile și aprecierile clienților, dar si solicitările pentru evenimente programate chiar și cu doi ani înainte.

La ­Domeniile Mar’tinutzi schimbăm atmosfera unei petreceri clasice cu activități de entertainment ce vor trans­for­ma evenimentul companiei tale într-o “escapadă” memorabilă. Fie că alegi o vizită organizată, cu ghid în Cetatea Alba Carolina, Alba Iulia, o degustare de vinuri (cu deplasare la cramă sau în restaurantul nostru) ori pornești în cel mai interesant traseu cu o mică vizită la cetatea Colțesti și descoperirea poveștii satului – Rimetea (,,Pe urmele Curuților”) sau decizi să vezi un spectacol de reenactment, acestea sunt doar câteva activități care nu fac altceva decât să apropie oamenii între ei. Poți alege, de asemenea, și să închiriezi terenul de fotbal, să te bucuri de o seară festivă cu DJ sau formație, momente artistice de dansuri populare sau un foc de tabară. Punem un accent deosebit pe serviciile noastre şi pe calitatea evenimentelor pe care le organizăm. Pe lângă evenimentele de tip corporate, conferințe şi team building-uri, organizăm şi găzduim petreceri personalizate, tema­tice, în aer liber sau la interior, ceremonii şi oficiere de cununii în aer liber, prezentări de modă, lansări de produse, de la bijuterii și alimente până la lansări auto.

Un aspect important pentru cei care aleg o locație pentru evenimente este restaurantul. Ce ne puteți spune despre acesta?

Pentru ca evenimentul să fie un real succes de care să vă amintiți și peste ani e important să alegeți cu atenție restaurantul și locația unde veți organiza evenimentul dorit. Dacă ne gândim în trecut o să ne amintim că și în timpuri de război dușmanii frângeau pâinea între ei înainte, în timpul și după luptă. Ceea ce înseamnă că mâncarea pusă la dispoziție de un restaurant este definitorie în alegerea unei locații. Din punctul meu de vedere, mâncarea este egalizatorul suprem, de care trebuie să ținem cont atunci când stabilim detaliile unui eveniment.

Din punct de vedere business, cum au fost ultimii doi ani pentru complexul Domeniile Mar’tinutzi? Care sunt estimările pentru acest an?

Industria HoReCa din România a fost una dintre cele mai afectate de pandemia de Covid-19. Ca urmare a restricțiilor impuse de autorități pe perioada pandemiei, în anul 2020, cifra de afaceri din toată industria HoReCa a scăzut considerabil. Lucru pe care, cu siguranță, l-am resimțit toți cei care lucrăm în industrie. Nici anul 2021 nu a fost mai bun, atunci când totul funcționa la capacitate redusă. În lunile de iarnă a fost mai greu, dar am continuat să funcționăm aplicând toate măsurile de siguranță impuse de autorități și urmând toți pașii necesari pentru un mediu sigur atât pentru angajați, cât și pentru consumatori. Acum, de când a venit vara, complexul nostru este plin. Estimările pentru anul 2022 sunt bune, având în vedere că au trecut deja doi ani dificili și plini de provocări pentru noi toți, în care complexul Domeniile Mar’tinutzi și-a menținut obiectivele strategice, în strânsă legătură cu noile priorități ale consumatorilor și clienților noștri. ­Ne-am adaptat însă planurile de ­business la schimbările din piață.

Ne puteți spune cîteva cuvinte despre planurile pe care le aveți pentru complex în următoarea perioadă?

În 2022, ne propunem să continuăm cu evenimentele anuale pe care le organizăm deja, de câțiva ani, ca parte a strategiei de expansiune pe plan ­local, precum și cu investițiile în zona de digitalizare. Este o unealtă ce a ­devenit indispensabilă pentru ­oricine își propune să facă performanță. De asemenea, după cum ne-am obișnuit deja clienții, an de an aducem modi­ficări și la nivel de meniu astfel încât să funcționăm eficient, dar să oferim, în același timp, consumatorilor cea mai bună experiență culinară.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 365 (18 iulie – 15 septembrie 2022). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: