fbpx
Marketing

Corina Barladeanu: 10% din veniturile noastre provin din digital

11/10/2012

author:

Corina Barladeanu: 10% din veniturile noastre provin din digital

<p> Anul trecut 2activePR a realizat o cifra de afaceri de aproape un milion de euro, cu aproximativ 20% mai mare fata de 2010. Pe ce s-a bazat cresterea si care sunt ariile pe care mizeaza agentia infiintata in urma cu 12 ani de Corina Barladeanu?</p> <p>  </p> <p> <strong>V-ati asteptat la cresterea cifrei de afaceri in 2011?  </strong></p> <p> Previzionasem o crestere de aproximativ 12%, dar asteptarile noastre au fost depasite cu inca 10%. Este o consecinta a faptului ca ne-am achitat cu succes de misiunile incredintate de client si am primit sarcini suplimentare.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ati declarat ca lansarea H&M in Romania si caravana Lenovo Do Tour au fost principalele surse ale cresterii cu 20% a cifrei de afaceri in 2011. Ce resurse ati alocat pentru aceste doua proiecte? </strong></p> <p> Fiecare dintre clienti a avut o echipa dedicata de aproximativ 4 specialisti in PR, organizare evenimente si comunicare digitala, acoperind toate nivelele de senioritate.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce asteptari aveti in privinta business-ului anul acesta? Cum puteti spune ca a fost 2012 pentru 2activePR?</strong></p> <p> Acest an a stat sub semnul Olimpiadei de la Londra, 3 dintre clientii 2activePR avand in desfasurare proiecte dedicate. Am alocat multe resurse campaniei “Thank You, Mom!” a Procter&Gamble de a carui vizibilitate in presa si online ne-am ocupat inca de la inceputul anului. Tot in aceasta perioada am adaugat ariilor noastre de expertiza domeniul industrial si feroviar.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce procent din veniturile pe 2012 estimati ca vor proveni din zona digitala anul acesta? </strong></p> <p> Aproximativ 10% din cifra noastra de afaceri provine acum din teritoriul digital. Consider ca este o evolutie excelenta fata de 2011.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce loc ocupa digitalul in planul de dezvoltare strategica pentru 2activePR?</strong></p> <p> Tranzitia industriei catre comunicarea digitala a dus la dezvoltarea metodelor noastre de interactiune cu publicul in teritoriul online. Acum specialistului de PR i se propune un rol complex, care transcende din offline in online si pentru care ne-am pregatit in ultimii ani. Cu siguranta, digitalul reprezinta pentru noi cea mai importanta directie strategica de dezvoltare.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ne apropiem de finalul lui 2012. Cum a trecut acest an peste industria de PR romaneasca?  </strong></p> <p> Un an care ne-a solicitat la maxim, din toate punctele de vedere. Ne-am repliat, ne-am upgradat. Nu a fost simplu.</p> <p>  </p> <p>  </p>

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE