Edge, o noua agentie de performance marketing

Edge, o noua agentie de performance marketing

Compania 2Performant Network S.A., care detine si platforma 2Parale, lanseaza Edge, agentie full-service de performance marketing. Impreuna cu 2Parale si 2Performant, Edge este capabila sa livreze servicii complete de marketing bazat pe performanta, acoperind toate canalele online utilizate in comunicare si vanzari. Agentia se concentreaza pe o abordare integrata a serviciilor de performance – de la strategie, consultanta si analiza

Achizitii online de pana la 10.000 lei pe un bilet de avion

Achizitii online de pana la 10.000 lei pe un bilet de avion

Romanii au cheltuit peste 1 milion de euro prin platforma 2Parale pe pe carti, haine si bilete de avion, in vara lui 2015, conform unei analize interne a companiei 2Performant Network S.A. In perioada analizata, cea mai mare achizitie online prin intermediul platformei 2Parale din categoria carti si materiale didactice s-a ridicat la aproximativ 3.500 de lei, in timp ce

17 speakeri internationali la cea mai mare conferinta despre SEO si PPC

17 speakeri internationali la cea mai mare conferinta despre SEO si PPC

Pe 24 si 25 septembrie va avea loc cea de-a patra editie a SEMdays, cea mai mare conferinta de SEO si PPC din Europa de Est. Evenimentul este organizat de SEOmonitor si 2parale si aduce la Bucuresti 17 speakeri internationali, o parte dintre cele mai importante figuri ale segmentului de Search Engine Marketing, care au participat in ultimul an la

Cum arata e-commerce-ul romanesc?

Cum arata e-commerce-ul romanesc?

2Performant Network S.A., companie de performance marketing din Romania, a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 3,680,000 lei in prima jumatate a anului 2015, in crestere cu 25% fata de perioada similara a anului trecut. In cadrul companiei isi desfasoara activitatea 2Parale, prima si cea mai mare retea de afiliere din Romania. In prima jumatate a anului 2015, platforma

1 milion de vanzari din afiliere

1 milion de vanzari din afiliere

Reaua de marketing afiliat 2Parale anunta atingerea primului milion de vanzari generate pentru cele 400 de magazine online partenere. Credit foto: © Trueffelpix | Dreamstime.com Vanzarile realizate de 2Parale, incepand cu anul 2009 pana in prezent, valoreaza peste 190 milioane de lei. Domeniile pentru care au fost realizate cele mai numeroase vanzari sunt: fashion, IT&C, carti si jucarii. Valoarea medie a unei vanzari

SEM Days 2014

SEM Days 2014

Timp de 2 zile, la SEM Days, invitatii speciali din SUA si UK alaturi de specialistii locali din domeniu, le vor oferi participantilor la eveniment o perspectiva complexa asupra evolutiei mediului online din ultimul an, prin subiectele abordate in cele 2 paneluri,9 prezentari si 15 workshop-uri. Discutiile despre ultimele noutati din Search Engine Marketing debuteaza pe 24 septembrie cu prezentarea

2Parale preia agentia Insight360

2Parale preia agentia Insight360

2Parale, companie de performance marketing ce include cea mai mare retea de afiliere din Romania si una dintre cele mai puternice divizii de PPC, anunta preluarea agentiei de marketing si comunicare Insight360. Echipa, competentele si portofoliul Insight360 vor sta la baza noii divizii 2Parale, care isi va extinde astfel serviciile oferite tuturor clientilor. Achizitia se va face exclusiv prin transfer