McCann, rețeaua anului la Golden Drum

McCann, rețeaua anului la Golden Drum

McCann Worldgroup a fost desemnată cea mai de succes rețea de publicitate la cea de-a 25-a ediție a festivalului Golden Drum. Cea mai de succes agenție este McCann Bucharest. Agenția care a câștigat premiul competiției WHAT este McCann Bucharest pentru campania Bihor Couture, iar marele premiu al secțiunii WHY a mers către DDB Spain pentru  Finding Fariña. Agenția 180heartbeats +

Creativitate – Adrian Botan

Creativitate – Adrian Botan

Este primul director de creatie care a adus doua Cannes Lions Grand Prix in Europa Centrala si de Est si primul creativ roman promovat pe o pozitie globala, respectiv cea de Global Executive Creative Director pentru brandul Nestlé, din anul 2014, continandu-si si implicarea din pozitia de Creative Chairman in McCann Erickson Bucuresti. Cu aceasta agentie castiga in 2011 noua

Creativ roman, job gobal

Creativ roman, job gobal

Adrian Botan a fost numit Global Executive Creative Director pentru Nestlé. Pe langa noua functie globala, isi continua implicarea in McCann Bucuresti, din pozitia de Creative Chairman. Anterior acestei numiri, ocupa functia de Creative Partner la McCann Bucuresti si VP Creative Excellence pentru McCann Central Eastern Europe (CEE) “Adrian este unul dintre cei mai inteligenti si inovatori creativi din reteaua

Schimbari in managementul McCann Erickson Romania

Schimbari in managementul McCann Erickson Romania

<p> Incepand cu luna noiembrie 2012,<strong> Dana Constantin</strong>,<strong> Dana Hogea</strong> si <strong>Diana Ceausu</strong> vor prelua conducerea departamentelor de Client Service si Strategie ale agentiei McCann Erickson Romania, <strong>Adrian Botan</strong> preia atributiile de VP Creative Excellence McCann Erickson CEE si <strong>Sagit Tzur Lahav</strong> isi va continua cariera in publicitate de pe pozitia de Deputy CEO al McCann Erickson Israel</p> <p>  </p> <p>

Un milion de dolari pentru idei care pot schimba lumea

Un milion de dolari pentru idei care pot schimba lumea

<p> <a href=”http://www.canneslions.ro “>Cannes Lions</a> – International Festival of Creativity si Bill & Melinda Gates Foundation, prin programul <a href=”http://www.grandchallenges.org/Explorations/Topics/Pages/GHCommunicationsRound9.aspx”>The Grand Challenge for Communications</a>, au lansat “Aid is working. Tell the world”, o competitie de proiecte inovatoare care pot schimba felul in care sunt comunicate si respectiv intelese programele umanitare din intreaga lume.</p> <p>  </p> <p> Competitia beneficiaza de un

Anul viitor vrem si business, si premii

Anul viitor vrem si business, si premii

Dupa primul Grand Prix in Romania si in regiune la Cannes si un Titanium Lion, ce altceva si-ar mai putea dori un director de creatie? Adrian Botan vrea in continuare premii si clienti noi. Numai ca ordinea este inversa. Businessul e pe primul plan. La momentul bilantului, ce ati include in topul realizarilor? Dar intr-un clasament al esecurilor? Nu o

Scoala de Directori de creatie

Scoala de Directori de creatie

Ce-si dorea Adrian Botan in urma cu sase ani? Nimic mai mult decat sa puna McCann Romania pe harta Europei. Era planul pe care-l declara pe final de 2005 in editia locala a revistei “Campaign”. Sase ani mai tarziu, nimeni nu-i poate reprosa ca nu a reusit. Dupa primul Grand Prix adus de la Cannes in Romania si in regiune,