Romanii, interesati de tehnologie
Romanii sunt interesati de noile tehnologii. 40% dintre ei planuiesc sa achizitioneze un telefon mobil in urmatoarele 3 luni, de doua...
Romanii sunt interesati de noile tehnologii. 40% dintre ei planuiesc sa achizitioneze un telefon mobil in urmatoarele 3 luni, de doua...
Increderea consumatorului la nivel global a inceput anul 2015 cu un index de 97 – in crestere cu 1 punct fata...
76% dintre romanii cu varsta peste 18 ani, utilizatori de internet, ce locuiesc in orase cu peste 100.000 de locuitori recunosc...
La 15 ani de la infiintare, D&D Research se relanseaza cu o noua pozitionare, noi instrumente de lucru si un nou...
Starea de spirit a consumatorilor europeni s-a imbunatatit din nou pe parcursul ultimului trimestru al anului trecut, dupa ce pe parcursul...
Ce inseamna tehnologia pentru diferitele segmente de consumatori? Pentru Modern & Active Parents tehnologia este un mijloc prin intermediul caruia raman...
Increderea consumatorului la nivel global a crescut cu un punct de index in al treilea trimestru, ajungand la un scor de...
Pentru prima data din 2007, 50% dintre respondentii studiului Nielsen la nivel global privind increderea consumatorilor se declara optimisti in privinta...
Increderea se pierde foarte usor si se recastiga foarte greu. Este nevoie de multe dovezi de buna credinta si de fapte...
<p> „<strong>In bucataria romanilor – de la raft in farfurie</strong>” este cel de-al zecelea raport de cercetare SMARK Research, realizat de...
<p> <strong><em>Considerand femeile ca principal factor de decizie in cazul multor categorii de consum, dar si in alte aspecte din viata...
<p> <a href="http://www.flanco.ro/" target="_blank">Flanco</a> lanseaza <a href="http://www.flancointeractiv.ro/" target="_blank">www.flancointeractiv.ro</a>, o platforma de comunicare online, care isi propune sa devina prima destinatie virtuala...
<p> </p> <p> Eisberg Romania mizeaza pe apetitul tot mai crescut al romanilor pentru mancarea sanatoasa. Anul trecut a inregistrat o...
<p> <strong>Sunt produsul exclusiv al unui nou sistem de functionare a societatii si au un avantaj urias fata de marketeri si...