Eisberg Romania mizeaza pe cresterea afacerii

<p>  </p> <p> Eisberg Romania mizeaza pe apetitul tot mai crescut al romanilor pentru mancarea sanatoasa. Anul trecut a inregistrat o cifra de afaceri de 3,5 milioane de euro, cifra pe care doreste sa o atinga si in 2013. Noul an inseamna pentru companie o strategie proaspata, cinci familii de produse si ambalaje noi, mai usor recognoscibile, dar si multe provocari venite din economie.</p> <p> Obiectivele pentru 2013 se concentreaza in zona diversificarii si mai puternice a gamei de produse, pe cresterea volumelor vandute si a numarului de consumatori.</p> <p>  </p> <p> „Largim in mod constant gama de produse. In 2012 am intregit gama frunzelor sensibile cu Baby Spanac, Valeriana, Baby Batavia. Anul acesta am inceput sa livram si salate la casolete, care necesita doar spalare. De asemenea, ne dorim sa ne imbogatim linia de salate de sezon si traditionale” explica Lucian Trofin, director general eisberg Romania.</p> <p> Consumatorii produselor eisberg au ramas persoanele active, cu timp limitat insa preocupate de un stil de viata sanatos, in general, si de alimentatie, in special. Barbatii si copiii sunt doua categorii de public aflate in crestere. „Pentru cei mici am creat doua mixuri de salata cu arome dulcege, croite intocmai dupa preferintele lor alimentare, pe a caror ambalaje se regasesc personaje Disney. In acest mod, speram sa ajungem mai usor la ei si sa ii determinam sa fie mai deschisi spre hrana sanatoasa” spune Lucian Trofin, director general eisberg Romania. </p> <p>  </p> <p> Eisberg Romania face parte din grupul eisberg cu sediul la Geroldswil. Grupul de firme reprezinta una dintre companiile de top din Europa si se situeaza pe primul loc in Europa Centrala si de Est in productia de salate semipreparate.</p> <p> Eisberg Romania functioneaza din 1995 in comuna Pantelimon si are in prezent 38 de angajati.</p>