Sustenabilitatea la raport din 2017

Sustenabilitatea la raport din 2017

De anul viitor, companiile vor avea o obligație în plus atunci când vor raporta rezultatele financiare și anume raportarea legată de performanțele non-financiare. Cu alte cuvinte, organizațiile își vor raporta progresele înregistrate în domeniul sustenabilității și astfel vom avea o imagine mult mai bună asupra a ceea ce se întâmplă în acest domeniu în România. Raportarea de sustenabilitate a devenit

Rezultatele nefinanciare aduc oportunitati

Rezultatele nefinanciare aduc oportunitati

Stiu ca toata lumea urmareste foarte atent rezultatele financiare ale unei companii. Doar ca exista o categorie mai mica de puclic, investitori institutionali, organizatii sau alte companii care se uita la datele non-financiare si la modul in care sunt reflectate acestea in business. Datele non-financiare sunt legate de sustenabilitatea afacerii pe termen lung si este cunoscuta si ca raportare de

CSR-ul la scoala

CSR-ul la scoala

Dezvoltarea sustenabila a companiilor devine o prioritate strategica, cu impact asupra tuturor aspectelor afacerii. Sustenabilitatea nu se traduce doar prin grija fata de mediu sau actiunile companiei in comunitati, ci este un intreg ansamblu, care include si aspectele mentionate si multe altele. Sustenabilitatea inseamna un business responsabil in absolut toate ariile sale si care are grija la nevoile tuturor stakeholderilor,

CSR-ul nu este doar un instrument de business, ci o politica de actiune

CSR-ul nu este doar un instrument de business, ci o politica de actiune

Continuam seria interviurilor CSR.  Astazi ne intampina cu raspunsuri Costinela Dragan, PR & CSR Coordinator la Rompetrol Group. Cum ai ajuns sa lucrezi in domeniul CSR?CSR-ul a fost dintotdeauna un modus vivendi, chiar daca la inceput termenul nu-mi era pe deplin cunoscut, iar valentele lui au fost dintre cele mai variate – adoptia unui animal de pe strada, banii de

Dana Dobrescu: Brandurile sustenabile vor fi cele care se vor impune pe termen lung

Dana Dobrescu: Brandurile sustenabile vor fi cele care se vor impune pe termen lung

Ce inseamna CSR-ul in viziunea Danei Dobrescu, Communications Manager in cadrul Unilever South Central Europe, aflam in randurile de mai jos. Lectura placuta!  Cum ai ajuns sa lucrezi in domeniul CSR?Primul meu proiect in domeniul relatiilor publice a fost acum 9 ani, chiar in domeniul CSR, in cadrul unui proiect educational pentru copiii din ciclul primar, despre alimentatia sanatoasa. Si

Anca Crahmaliuc: CSR-ul nu e un scop in sine. Este un mod de a aborda business-ul

Anca Crahmaliuc: CSR-ul nu e un scop in sine. Este un mod de a aborda business-ul

Iata-ne ajunsi la interviul cu numarul patru, pe tema CSR in Romania. Astazi aflam ce inseamna CSR-ul pentru Anca Crahmaliuc, Marketing and Communication Manager, Siveco Romania. Cum ai ajuns sa lucrezi in domeniul CSR?Dupa 1990 am lucrat in mai multe companii private, multinationale, in care cultura corporatista inglobeaza atitudinea civica si responsabilitatea angajatilor fata de comunitatile in mijlocul carora isi

Cristina Sissons:  Un coordonator de CSR trebuie sa simta si sa actioneze

Cristina Sissons: Un coordonator de CSR trebuie sa simta si sa actioneze

<p> Cristina Sissons, CSR Manager la E.ON Romania, ne ofera perspectiva sa privind activitatea in domeniul CSR. Descoperim oameni cu suflet, pusi pe fapte mari!</p> <p>  </p> <p> <strong>Cum ai ajuns sa lucrezi in domeniul CSR?</strong></p> <p> Preocuparile mele s-au concentrat intotdeauna spre demersuri ce pot schimba mediul afectiv si socio-economic in care ne crestem copiii. Cred ca acesta a

CSR-ul incepe odata cu strategia de afaceri

CSR-ul incepe odata cu strategia de afaceri

<p> Al doilea interviu din seria celor initiate de <a href=”http://www.dragostuta.ro/biography”>Dragos Tuta</a> cu membrii comunitatii <a href=”http://www.thecsragency.ro/press-room/whos-who-csr-in-romania/whos-who-csr-by-first-name-f-m”>Coordonatorilor de CSR din Romania</a> a fost acordat de Adina Ionescu, PR & Brand Builder la MOL Romania<em>. </em></p> <p>  </p> <p> <strong>Cum ai ajuns sa lucrezi in domeniul CSR?</strong></p> <p> Raspunsul e relativ simplu: pentru ca nu se putea altfel.</p> <p>  </p> <p>

Gabriela Minescu, practic, despre CSR

Gabriela Minescu, practic, despre CSR

<p> In pregatirea a doua dintre proiectele <a href=”https://www.facebook.com/csrthinktank?fref=ts”>CSR Think Tank </a>(CSR Debate si CSR Juniors),<a href=”http://www.dragostuta.ro/biography”> Dragos Tuta</a>, Managing Partner al <a href=”http://www.thecsragency.ro”>The CSR Agency</a>, a initiat o serie de interviuri cu membrii comunitatii <a href=”http://www.thecsragency.ro/press-room/whos-who-csr-in-romania/whos-who-csr-by-first-name-f-m”>Coordonatorilor de CSR din Romania</a>. Primul interviu de acest gen a fost acordat de Gabriela Minescu, CSR and Public Affairs Project Manager, Dacia Groupe