92 milioane euro, cheltuiți pe electronice

92 milioane euro, cheltuiți pe electronice

Românii au cumpărat electronice în valoare de 92 milioane de euro, în intervalul iulie – septembrie 2016. Această sumă este cu 24% mai mare decât valoarea aparatelor cumpărate în același interval al anului trecut. Vedetele au fost televizoarele cu ecran plat. Peste 78 milioane de euro s-au cheltuit pentru ele. Creșteri de peste 20% au înregistrat și vânzările de electrocasnice

GfK: Inceput de an excelent pentru electro-retail

GfK: Inceput de an excelent pentru electro-retail

Piata de bunuri de folosinta indelungata din Romania a crescut cu aproape 15% comparativ cu T1 2014, pana la valoarea de 445 de milioane de euro. Din cele sase sectoare cu o evolutie pozitiva, cinci au avut rate de crestere de doua cifre: electrocasnice mari (+ 21%), electrocasnice mici (+19%), telecom (+17%), electronice (+15%) si piata de imprimante, multifunctionale si

Plus 14% pe piata bunurilor de folosinta indelungata

Plus 14% pe piata bunurilor de folosinta indelungata

Piata bunurilor de folosinta indelungata din Romania a incheiat ultimul trimestru cu o valoare a vanzarilor de 723 milioane euro – o crestere de aproape 14%, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2013, potrivit celor mai recente rezultate ale studiului GfK TEMAX. foto: © Stockernumber2 | Dreamstime.com Cresterea s-a datorat evolutiei favorabile a cinci din cele sapte sectoare monitorizate: electronice (+23%),

Plus 15% la bunuri de folosinta indelungata

Plus 15% la bunuri de folosinta indelungata

Piata bunurilor de folosinta indelungata a inregistrat o crestere de 15,7% in T3 2014, potrivit celui mai recent studiu GfK TEMAX Romania. Valoarea totala a vanzarilor pentru iulie, august si septembrie a atins 484 milioane de euro, astfel incat T3 este cel mai mare al treilea trimestru ca valoare din 2009 incoace. Foto: Dreamstime Patru din cele sapte sectoare au

Pe plus, cu 17%

Pe plus, cu 17%

Piata bunurilor de folosinta indelungata a atins valoarea de 420 de milioane de euro, in crestere cu 17% comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior, potrivit celui mai recent raport GfK Temax. Foto: Dreamstime GfK Temax este un indice utilizat de GfK Retail and Technology pentru a monitoriza pietele bunurilor de folosinta indelungata. Rezultatele sunt bazate pe studiile desfasurate regulat