Marketing Research & Trends 2015 prezinta noile trenduri in marketing

Marketing Research & Trends 2015 prezinta noile trenduri in marketing

Pe 6 si 7 octombrie, cea de-a 6-a editie a Marketing Research & Trends, eveniment cu traditie in industrie, aduce in acelasi loc brand manageri de top, oameni de research, dar si profesionisti cu vechime in comunicare. Punem pe masa discutiilor cele mai importante trenduri in piata, de la cele care vizeaza comportamentul consumatorului, trenduri in comunicare, pana la trenduri care actioneaza

Concluziile ESOMAR Meetup Romania

Concluziile ESOMAR Meetup Romania

<p> In iunie a avut loc cea de a treia editie ESOMAR Meetup Romania, in parteneriat cu Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Stiinte Economice. In cadrul evenimentului, speakerii romani si internationali au raspuns la intrebarea “Cercetarea de piata – spender sau saver?”.</p> <p>  </p> <p> Iata care au fost principalele concluzii pe marginea temei dezbatute:</p> <p>  </p> <p>

Urmatorul nivel in inovatie

Urmatorul nivel in inovatie

<p>  </p> <p>  </p> <p> La inceput a fost inventia. A urmat, in cel mai scurt timp, o etapa ce a deschis noi lumi de oportunitati si un flux de inovatie. In acest stadiu, inovatia face deja parte din viata fiecaruia dintre noi. “In momentul de fata este intalnit un dezechilibru intre ce ofera piata si asteptarile consumatorilor, care sunt