Davide

Davide

Aneta Bogdan despre Liviu David Pentru cariera mea in marketing, constructia brandului Connex a insemnat o piatra de hotar, iar campania de imagine de brand “Viitorul suna bine” produsa in 1997 – a insemnat (mai presus de movement-ul ideologic generat pe piata locala de advertising si de impactul aiuritor in constiinta consumatorilor de telefonie mobila) the beginning of a beautiful

Liviu David: Le fac viata “greuta” celor care se multumesc cu “asa si asa”

Liviu David: Le fac viata “greuta” celor care se multumesc cu “asa si asa”

A inceput aventura in publicitate de pe vremea D’Arcy. A zburat apoi pana la capatul lumii, unde a cunoscut perspectiva australiana a advertisingului. A revenit apoi in apele zbuciumate din care a plecat. Din 2006, Liviu David este director de creatie la Next Advertising si se lupta zi de zi cu morile de vant ale unei industrii care inca se

Te multumesti cu putin?

Te multumesti cu putin?

“Vreau sa fiu cel mai taricel”, “Macar sa iesim pe locul doi” sau “Esti pur si simplu OKeiutz” sunt enunturile prin care noua campanie Zilele Biz a ales sa lupte contra mediocritatii in mediul de business romanesc. Cu un mesaj puternic care indeamna sa nu ne mai multumim cu putin, campania “Bunicel”, propusa de agentia de publicitate Next Advertising pentru

Campania de imagine a BCR porneste dinspre interior

Campania de imagine a BCR porneste dinspre interior

Banca Comerciala Romana (BCR) si-a bazat noua strategie de comunicare a valorilor companiei prin realizarea unor cercetari de piata si a sondajelor interne. “Se dorea ca cea mai puternica banca din Romania sa vina in intampinarea clientilor cu leadeship-ul pentru care e cunoscuta. Din studiile efectuate a reiesit ca punctul forte este calitatea interactiunii cu clientii si calitatea produselor pe

What’s next?

What’s next?

Este o agentie care respinge cliseele, cautand cele mai bune solutii creative pentru client, nu doar pentru premiile din publicitate. Cum reuseste o agentie neafiliata sa se bata cu marile grupuri internationale si de ce are succes strategia sa “altfel”? Next este o agentie “altfel”. Nu se remarca doar prin originalitate, creativitate sau eficienta, calitati pe care le clameaza toate

Cum a fost la BrandRo

Cum a fost la BrandRo

BrandRo, primul eveniment Biz din aceasta toamna, a strans laolalta mai mult de 250 de specialisti in marketing, brand manageri, practicieni in branding si advertising, presa si bloggeri. La o monitorizare rapida de presa, am generat prin eveniment mai mult de 50 de preluari in toata presa centrala, portalurile principale de news si business si in site-urile si blogurile de

Publicitatea intre agonie si extaz

Publicitatea intre agonie si extaz

A zburat pana la capatul lumii, a stat acolo aproape doi ani si apoi s-a intors. Si-a dat seama ca poate ajunge mai departe pe un val zbuciumat decat pe o mare linistita. Iar valul zbuciumat nu este pentru Liviu David altundeva decat in Romania.   A fost vreun moment in ultimul an cand v-ati fi dorit sa va intoarceti