Marketing

Tassimo a lansat Carte Noire in Romania

6 mart. 2014 < 1 min

Tassimo a lansat Carte Noire in Romania

Reading Time: < 1 minut

Carte Noire completeaza gama de bauturi disponibile pentru aparatul inteligent de cafea Tassimo ce cuprinde, in acest moment, branduri recunoscute la nivel international, precum Jacobs, Milka si Twinings.

In Romania, cele doua sortimente lansate sub marca Carte Noire sunt: Café Long Délicat si Carte Noire Café Long Intense. Acestea sunt disponibile sub forma de T-discuri pentru aparatul Tassimo.

Carte Noire a fost creata in Franta, in 1978 si a revolutionat piata cafelei din aceasta tara, devenind in scurt timp marca de cafea numarul 1 in Franta.

Tassimo se diferentiaza prin tehnologia Bosch INTELLIBREW cu care este dotat. Datorita tehnologiei inovatoare de citire a codurilor de bare inscrise pe capacul fiecarui T DISC de cafea, ceai sau ciocolata calda se obtine de fiecare data o bautura perfect preparata, consumatorul nefiind nevoit  sa calculeze cantitatea de apa, de cafea, timpul sau temperatura de preparare pentru fiecare bautura.

In numai doi ani de la lansare, Tassimo a devenit lider de piata si a atins o crestere semnificativa a cotei de piata in volum (aparate) de aproape 11 pp in 2013 fata de anul anterior.

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) este o companie cu venituri de 35 miliarde de dolar, cu prezenta in 165 de tari. Printre brandurile din portofoliu se  numara: Cadbury, Cadbury Dairy Milk si Milka, cafeaua Jacobs, biscuitii LU, Nabisco si OREO, bauturile Tang si guma Trident.

Marcile din portofoliul companiei Mondelēz International comercializate in Romania sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, OREO , Tuc, Belvita, Tassimo.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: